دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: اینجانب اهانت این مجله را محکوم نموده و از سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام می‌خواهم موضوع را به طور جدی پیگیری نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پی اهانت نشریه فرانسوی به جایگاه رهبری و مرجعیت شیعه به این شرح است:
بسم اللّه الرحمن الرحیم
با کمال تأسف در کشوری که ادعای آزادی و تمدن دارد بی‌شرمانه‌ترین اعمال را در طی این سال‌های اخیر انجام داده و پیوسته به باورهای پاک ملت‌ها توهین می‌کند و جسارت به مقدسات مسلمانان را در پیش گرفته است تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی شان بوده است، اما این حلقه نامبارک آمریکا و سعودی و صهیونیستی و نوکرانشان همچون فرانسه بدانند که با توهین و جسارت کار به جایی نخواهند برد بلکه ملت‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار آنها مصمم‌تر می‌نماید اینجانب اهانت این مجله را محکوم نموده و از سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام می‌خواهم موضوع را به طور جدی پیگیری نمایند.
والسلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته
حسین نوری همدانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قرآن و قاسم بین المللی CA ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 1
    در همایش تجلیل از دست‌اندرکارانِ طرح بسیج ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با کرونا (دی ماه ۱۴۰۰)، سرلشکر سلامی گفتند:«این بیماری چهره عوض می‌کند و تغییر رفتار دارد؛ هنوز چیزی تمام نشده و به فرماندهان سپاه می‌گویم که در میدان بمانند و وزارت بهداشت در خط مقدم است و ما در کنار آن‌ها و مردم می‌مانیم» و امام و شهدا گنجی هستند که کنارمونند! از دورترین نقطه جغرافیایی دستگیری می کند! شهدا چهره عوض نمی‌کنند و تغییر رفتار ندارند! برنامه ی 'هرخانه یک پایگاه سلامت' وزارت بهداشت را شنیده اید؟ برنامه ی هرخانه یک پایگاه سلامت با حضور حاج قاسم چطور؟! «خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است! سلام فرمانده! سلام آقا جان! ما هر روز سرود و سردار و سلام میخوانیم و مستند میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! ترجمه فیس face یعنی چهره، و بوک book یعنی کتاب. مشتاق چهره و کتاب دوست هستیم یا دشمن؟ ما از پیام رسانها و محصولات نا أمن و نا پاک دشمن/غرب استفاده و حمایت نمیکنیم! با فیسبوک قاسم هم با فیس و هم با بوکِ سلیمانی های جهان آشنا می شویم! شاید به نظر برسد که سلیمانی ها، مردم هزار چهره ی جهان هستند… اما حقیقت این است که شهید نظر می کند به وجه الله! قرآن و قاسم را که نمیشود حذف کرد! قرآن و قاسم بین المللی هستند (https://iqna.ir/00H4GO)! ما ملت شهادتیم،ما ملت امام حسینیم! دشمنان ما (و بشر!) بدانند که با توهین و جسارت کار به جایی نخواهند برد بلکه ملت‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار آنها مصمم‌تر می‌نماید! بکُشید ما را؛ملت ما بیدارتر می شود – در کل جهان! دشمنان بشر مشغول در سازمان های باطل خودشان هستند! هر چه مشغولتر، بهتر. ما هم مشغول مجاهدت و مقاموت در سازمان ملل حسین(ع) هستیم! چند تابعیتی نباشیم! از خط و خطوات شیطان تبعيت نکنيم! وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ! از آمریکا پیروی نکنیم! از هوای نفس پیروی نکنیم! وَاصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَنْ ذِكْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَكَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا. فَاتَّبِعُوا ملة محمد (ص)! از آيت الله خامنه اي تبعيت کنيم! از خط روح الله تبعيت کنیم! سلام يا مهدي! يا وعدنا الصادق يا صادق الوعد! في خط روح اللٰه، واللٰه! إنا علىٰ العهد!🇮🇷🌏🇵🇸