سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با صدور بیانیه ای اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با صدور بیانیه ای اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: همواره در طول تاریخ جبهه دین ستیز و ضد انسانیت در مقابل اندیشه های ناب الهی و حرکت ها و نهضت های دینی، انقلابی و مردمی با تمام توان شیطانی خود ایستاده اند و در شرایط کنونی و آینده نیز خواهند ایستاد.

آن جنایتکاران به دو شیوه سخت نظامی و نرم فرهنگی - سیاسی تهاجم جنایت بار و خائنانه عمل می کنند. هم اینک در مقابل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران انواع این تهاجم بکار برده و در هر مرحله شکست سنگینی تجربه کرده اند و به خاطر همین شکست های خفت بارشان، زبان و قلم به توهین بر گشوده اند و به مقدسات اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توهین می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: کشورهایی چون امریکا، رژیم اشغالگر قدس، فرانسه، انگلیس و ارتجاع منطقه در این توطئه شوم دست هایشان کاملاً هویداست.

اینجانب و جمیع مردم استان ولایتمدار بوشهر، فرهیختگان دانشگاهی، علما و فضلای حوزوی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همه نیروهای انقلابی و بسیجی توهین یکی از نشریات فرانسوی را محکوم کرده و به جهت تکرار این نوع توهین در سالهای گذشته و عدم عبرت گیری و عذرخواهی آن نشریه و سران کشور فرانسه؛ از دولت محترم خواهان تجدید نظر در نحوه ارتباط سیاسی فرهنگی با آن کشور با پیشینه استعماری هستیم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha