یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آرین شهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) آرین شهر در دیدار با مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: از زمانی که مدرسه علمیه در این منطقه تأسیس شده، آثار و برکات زیادی داشته و مردم از خدمات تبلیغی و اجتماعی آن بهره برده‌ اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان روز گذشته ضمن حضور در محل مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) آرین شهر، از این مدرسه بازدید کرد.

حجت الاسلام جواد زاهد مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) آرین شهر، در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر حوزه علمیه خراسان در این مدرسه و ایجاد امید و انگیزه در فضای کاری، اظهار داشت: از زمانی که مدرسه علمیه در این منطقه تاسیس شده، آثار و برکات زیادی داشته و مردم از خدمات تبلیغی و اجتماعی آن بهره برده‌ اند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) آرین شهر، همچنین به ارائه توضیحات از فعالیت‌های انجام شده در مدرسه پرداخت و از تلاش‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی طلاب و حوزویان در این منطقه گزارشی را ارائه کرد.

وی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای مسئله احیا، بهره‌برداری و جذب موقوفات و منابع پایدار برای این مدرسه گزارش کوتاهی را در حضور حجت الاسلام والمسلمین خیاط ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان نیز در این بازدید ضمن استماع گزارش تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف مدرسه و به خصوص خدمات و برکات تأسیس مدرسه در این منطقه، ضمن خداقوت و قدردانی به طلاب مشغول به تحصیل، برای مسئولان و طلاب آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha