پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ولی‌الله لونی

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: هتاکی اخیر نشریه فرانسوی، بیش از هر چیز نشانگر استیصال نظام سلطه در مواجهه با انقلاب اسلامی و در رأس آن ناکامی در برابر هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی اله لونی الیگودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن دعوت آحاد مردم قم به ویژه حوزویان برای حضور در اجتماع بزرگ محکومیت اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به مقام معظم رهبری اظهار داشت: رفتار غیرانسانی و توهین‌آمیز نشریه فرانسوی نسبت به مقام عالی مرجعیت دینی و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی که در پرتو مکتب اسلام اهل‌بیتی، فاتح دل‌ ملت‌های جهان و زمینه ساز رسوایی نظام سلطه شده است، در راستای تداوم توهین‌های زنجیره‌ای آنان به کتب آسمانی و پیامبران الهی و با چراغ سبز رئیس‌جمهور و دولت فرانسه ارزیابی می‌شود.

وی افزود: البته سران جنایتکار غربی همچون رئیس جمهور فرانسه نشان داده اند که پیرو مکتب لیبرال دموکراسی هستند و برای تقابل با ارزش‌های دینی و مقدسات ملت‌ها به خصوص مسلمین از هیچ روش و ابزاری دریغ نمی کنند اما آن ها باید بدانند که این روش ها و توهین ها، بیش از هر چیز نشان دهنده ی استیصال و درماندگی آن ها در مقابله با مکتب اسلام ناب محمدی(ص) است که در حال حاضر ایران اسلامی پرچمدار آن می باشد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم همچنین گفت: سران فرانسه و دیگر کشورهای مستکبر عالم با حمایت از چنین نشریات هتاک و بی شرمی در واقع عامل اصلی تروریسم فرهنگی در جهان به شمار می روند چه آن که به دروغ مدعی حقوق بشر هستند اما خود به نمادهای بارز ضدبشریت تبدیل شده اند.

وی بیان داشت: از سوی دیگر باید توجه داشت که کینه قلبی کشورهای استعمارگر و تجاوز پیشه از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و اقدام تروریسم فرهنگی دولت فرانسه، سبب استوارتر شدن اراده انقلابی محور مقاومت و آزادگان جهان در تداوم راه افتخارآور مبارزه با سیاست‌های خصمانه پیروان مکتب لیبرال دموکراسی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین لونی خاطرنشان کرد: با وجود همه این مسایل، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله) شتابان به پیش رفته و قلوب ملت‌های تحت سلطه‌ آن ها را تسخیر خواهد کرد و به لطف و عنایت الهی به زودی زمینه سرنگونی مستکبران عالم فراهم خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از مواضع روشنگرانه و قاطع مدیر حوزه های علمیه و نیز برخی از اساتید و شخصیت های حوزوی در قبال این قضیه گفت: ما به طور قاطع با حضور در اجتماع بزرگ حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)، بار دیگر میثاق خود با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای را اعلام و در عین حال از وزارت امور خارجه کشورمان می‌خواهیم تا روابط خود با دولت تروریسم و منافق فرانسه را مورد ارزیابی دقیق‌تری قرار دهد.

وی در خاتمه افزود: رصدگری هوشمندانه بزرگان، اساتید معظم، فضلا و طلاب عزیز حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم بسیار ستودنی است و بنده به عنوان یک عضو کوچک حوزه علمیه قم دست تک تک این عزیزان را می‌بوسم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha