دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) گفت: اقدام موهن نشریه شارلی ابدو، نشان از استیصال آنها و غربی‌ها در برابر اقتدار ایران اسلامی است که با این اقدامات و فرافکنی سعی دارند بخشی از شکست و ناکامی‌های اخیر خود را جبران کنند.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: توهین و اهانت به مقدسات اسلام همچون قرآن، رسول اکرم(ص) و بزرگان دین، توسط دشمنان چیزی تازه‌ای نیست.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، گفت: در جدیدترین اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به عینه شاهد توهین این مجله به ساحت اسلام و عقاید دینی هستیم.

وی ادامه داد: این توهین با اهداف خاصی صورت می‌گیرد که یکی از اهداف آن، ایجاد موج اسلام هراسی در بین جوانان غربی است.

حجت الاسلام نبوی تأکید کرد: جدیدترین توهین این نشریه معلوم الحال و اسلام ستیز را می‌توان توهین و اهانت به رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست، این نشریه با تطمیع اربابان خود تلاش دارد که جایگاه والا و معنوی رهبر معظم انقلاب را زیر سئوال ببرد، ولی بی‌شک در این توطئه نیز با شکست روبرو خواهد شد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج، یادآور شد: از سوی دیگر این اقدام موهن نشریه شارلی ابدو، نشان از استیصال آنها و غربی‌ها در برابر اقتدار ایران اسلامی است که با این اقدامات و فرافکنی سعی دارند بخشی از شکست و ناکامی‌های اخیر خود را جبران کنند.

این استاد حوزه علمیه، ضمن محکوم کردن این اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بی‌گمان این اهانت توسط نشریه شارلی ابدو به دنبال همان پروژه اغتشاشات در کشور است و این نشریه می‌خواهد با این کارها به نوعی آتش اغتشاشات اخیر در داخل را روشن نگه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha