سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور با رهبر معظم انقلاب

حوزه / بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در واکنش به توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه، دولت پَست فرانسه را شریک جرم این اهانت دانست و این اقدام را ناشی از عجز، ناتوانی و حقارت غرب برشمرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در واکنش به توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه، دولت پَست فرانسه را شریک جرم این اهانت دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ثُمَّ کَانَ عَاقِبَةَ الَّذِینَ أَسَآءُوا السُّوٓأَیٰٓ أَنْ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَکَانُوا بِهَا یَسْتَهْزِئُونَ(روم/۱۰)

آنگاه بدترین سرانجام، سرانجام کسانی بود که مرتکب زشتی شدند، به سبب اینکه آیات خدا را تکذیب کردند و همواره آنها را به مسخره می‌گرفتند.

حرکت‌های مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب، از شأن و منزلت مقام منیع ولایت و مرجع عالیقدر جهان تشیع امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نمی‌کاهد و به عزم و اراده ملت بزرگ ایران در شکستن قدرت پوشالی استکبار و بی‌اعتنایی به فرهنگ منحط غرب، آسیب نمی‌زند.

هفته نامه موهن و گستاخ فرانسوی که بارها به چهره‌های اسلامی و شخصیت‌های دینی، توهین کرده بود این بار در حرکتی نابخردانه و هتاکانه به چاپ کاریکاتورهای رهبر بزرگ جهان اسلام، پرداخته و در نهایت عجز و ناتوانی، حقارت خود و دولتمردانش را به نمایش گذاشته است.

یقیناً شکست استکبار و دولت‌های غربی به ویژه فرانسه در حوادث اخیر و مشت مردم غیور و انقلابی بر دهان یاوه‌گوی رسانه هایشان، باعث تلاش ابترانه و توهین‌های شرمسارانه شده است.

مجله‌ای که با خط مشی ضد نژادپرستی خود ثابت کرده با خط قرمز هولوکاست و آمریکا، نژادپرست‌ترین مجله تاریخ است و همانند اربابانش اهل شعارهای عوام فریبانه غربی است.

دولت پَست فرانسه، شریک جرم این اهانت است، البته از انسان‌های رذل و بی‌مقدار انتظاری جز این نمی‌رود.

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان علاوه بر محکومیت اهانت یادشده و تجدید پیمان با ولی نعمت و امام جامعه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه الله، از مسئولین ذی ربط درخواست پیگیری حقوقی و بین المللی آن را دارد.

بسیج اساتید حوزه های علمیه استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha