دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قیام قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت

حوزه/ اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اجتماع بزرگ و پرشور علما، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت آغاز شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم که در صحن بزرگ حرم حضرت معصومه(س) و میدان آستانه در حال برگزاری است از سیمای استانی شبکه نور، رادیو معارف، خبرگزاری حوزه  به صورت زنده در حال پخش می باشد.

این تجمع در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی و با توجه به آزردگی خاطر شدید آزادگان جهان، با فراخوان جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مشارکت نهادهای عالی حوزوی و تشکل های مردمی و سایر مراکز فرهنگیِ ملی، بین‌المللی و مردم نهاد برگزار شد.

دروس حوزه‌های علمیه نیز جهت حضور طلاب در این اجتماع عظیم از ساعت ده صبح تعطیل شده است.

آیت الله اعرافی قبل ازآغاز رسمی مراسم در حرم حضرت معصومه(س) حضور داشت.

حضور چشم گیر علما در این مراسم قابل توجه است.

بخش زیادی از جمعیت را بانوان تشکیل می دهند.

شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و  ننگ خدا بر دولت فرانسه، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، علمدار ولایت حوزویان فدایت، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، و... اجتماع کنندگان، فضای حرم را پرکرده است.

هم اکنون حضور آیات سید احمد خاتمی و مقتدایی از اعضای جامعه مدرسین و خبرگان رهبری در مراسم.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در تجمع پرشور مردم قم حضور پیدا کرد.

هم اکنون سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی آغاز شد.

اجتماع کنندگان با شعار الله اکبر ،سخنان آیت الله خاتمی مورد تایید قرار می دهند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تا آخرین قطره خون در این راه ایستاده ایم و تا آخرین نفس عقب نشینی نداریم.

وی افزود: امروز جنگ ترکیبی به جنگ با ایران اسلامی آمده است و این بی سابقه نیست از ابتدای اسلام علیه پیامبر(ص) و دین خدا آغاز شده است.

پایان سخنان آیت الله خاتمی و آغاز مداحی حاج عباس حیدر زاده  به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)  و  ارائه اشعار در رسای رهبر معظم انقلاب.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha