شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پوسترمدرسه تخصصی حدیث (روش ها و رویکردهای ارزیابی سندی در فریقین  )

حوزه / مدرسه تخصصی حدیث، در فصل چهارم عرصه‌ها و روش‌های حدیث پژوهی مقارن با موضوع، روش‌ها و رویکردهای ارزیابی سندی در فریقین با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به مدت دو روز در ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه سال جاری در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه تخصصی حدیث با موضوع عرصه‌ها و روش‌های حدیث پژوهی مقارن، در فصل چهارم به «روش‌ها و رویکردهای ارزیابی سندی در فریقین» می‌پردازد.

این نشست‌ها با محورهای نقش مبانی کلامی در رویکردهای رجالی اهل سنت، بازشناخت توصیفات رجالی شیعه و پیش‌نیازهای تحلیل آن، حجیت حدیث حسن از نگاه فریقین و ارزیابی مبانی رجالی سلفیان، به‌صورت حضوری و در قالب کارگاه‌های ۱۰۰ دقیقه‌ای برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجم الدین طبسی، حجج اسلام محمدرضا جدیدی نژاد، محمد غفوری نژاد و محسن افضل آبادی و علیرضا حسینی شیرازی در این نشست‌ها سخنرانی خواهند کرد.

مدرسه تخصصی حدیث، فصل چهارم عرصه‌ها و روش‌های حدیث پژوهی مقارن با موضوع، روش‌ها و رویکردهای ارزیابی سندی در فریقین، به مدت دو روز ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه سال جاری در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha