یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید احمد عبودتیان

حوزه/ دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌ سازی دولت گفت: حوزه علمیه در دهه اخیر راهبرد خدمت بی منت به ملت در عرصه‌های مختلف را سرلوحه کار خود قرار داده است و در این راستا اقدامات قابل تحسینی داشته که از جمله آن می‌توان به عرصه خدمت رسانی به بیماران در دوران کرونا نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید احمد عبودتیان، دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌ سازی دولت شامگاه یکشنبه در مراسم معرفی کتاب دوباره فردوس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم دولت اسلامی داشته باشیم باید سازوکار حکمرانی اسلامی در کشور نهادینه شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: اولین حضور جریان جهادی و روحانیت در عرصه خدمت رسانی به ملت در زلزله فردوس بوده که مقام معظم رهبری به همراهی جمعی از طلاب و جوانان متدین برای خدمت به مردم آسیب دیده در زلزله وارد فردوس شدند و دو ماه در این منطقه مستقر شدند و امور را سامان دادند.

عبودتیان عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب در کتاب درباره فردوس بیان می‌داشتند که مردم اندک خدمات رژیم را نمی‌پذیرفتند و در طی سه روز ۱۲ کامیون کالا با همت بازاریان به منطقه رسید.

وی عنوان داشت: حوزه علمیه در دهه اخیر راهبرد خدمت به ملت در عرصه‌های مختلف را سرلوحه کار خود قرار داده است و در این راستا اقدامات قابل تحسینی داشته که از جمله آن می‌توان به عرصه خدمت رسانی به بیماران در دوران کرونا نام برد.

عبودتیان عنوان داشت: بدون حضور مردم نمی‌توان تمدن اسلامی را ایجاد کرد و به دولت اسلامی برسیم که در پی آن جامعه اسلامی محقق شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت بیان داشت: کتاب دوباره فردوس اولین سند گفتمان خدمت گروه‌های جهادی به مردم ایران است.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب در تمامی بازدیدهای خود از مناطق آسیب دیده نکته ویژه ای به این حوادث دارند و تاکید دارند باید به بلاهای طبیعی به عنوان نردبانی برای عروج نگاه کرد.

عبودتیان گفت: نهادهای انقلابی بسیاری توسط امامین انقلاب در دهه اول انقلاب اسلامی تأسیس شد که باید برای سایر امت‌های اسلامی الگو باشد.

وی ادامه داد: وقتی درصد بالای بی سوادی در کشور به امام گزارش می‌شود امام دستور تشکیل نهضت سواد آموزی را می‌دهند.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت بیان داشت: نهادهای انقلابی در این سال‌ها آرام آرام در نهادهای دیگر ادغام شد که این راهبرد درستی نبوده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha