شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1063895
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
طلاب جهادی

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان گفت: به منظور انتقال تجربیات مؤثر فعالیت‌های جهادی و معرفی آن به اقشار مختلف جامعه، سازمان بسیج طلاب استان همدان در نظر دارد تا خاطرات طلاب و روحانیون جهادی خواهر و برادر در عرصه‌های مختلف جهادی را جمع‌آوری و به صورت کتاب چاپ نماید.

حجت الاسلام محسن تیموری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه هر زمانی که در کشور نیاز به خدمت رسانی باشد، این طلاب هستند که در خط مقدم حضور دارند، اظهار داشت: برای یک طلبه تفاوتی ندارد که میدان نبرد با دشمن است یا سیل و زلزله و یا مبارزه با بیماری کرونا، آنچه مهم است عمل به وظیفه خود و خدمت به مردم و جامعه است.

وی با اشاره به خدمات جهادی طلاب در عرصه‌های مختلف، یادآور شد: به منظور انتقال تجربیات موثر فعالیت‌های جهادی و معرفی آن به اقشار مختلف جامعه، سازمان بسیج طلاب استان همدان در نظر دارد تا خاطرات طلاب و روحانیون جهادی خواهر و برادر در عرصه‌های مختلف جهادی را جمع‌آوری و به صورت کتاب چاپ نماید.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان، افزود: از طلاب جهادی که خاطره‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات خود دارند درخواست می‌شود تا خاطرات خود را تا ۲۵ دی ماه به شماره ۰۹۱۸۹۱۰۵۷۳۴ و یا نام کاربری @mojahed۳۱۳ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha