شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علیرضا ادیانی - عقیدتی فراجا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: در جهاد تبیین نقش طلاب و روحانیون نقش تعیین کننده است به شرطی که خودشان مجهز و مسلح به علم و تقوا بشوند. تا ما خود را مهذب نکنیم نمی توانیم دیگران را تهذیب کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در نشست سراسری بصیرت افزایی رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی اظهار داشت: تنها را اثر گزاری در دیگران اول مراقبت از خود است؛ تا ما اول خودمان را اصلاح نکنیم اصلاح دیگران امکان ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: دشمنان با همه توان برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده و از مدت ها قبل یک جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه ملت و کشور ما آغاز کرد.

وی با بیان اینکه امروز سکوت و بی تفاوتی به هیچ عنوان جایز و روا نیست ، افزود: در جهاد تبیین نقش طلاب و روحانیون نقش تعیین کننده است به شرطی که خودشان مجهز و مسلح به علم و تقوا بشوند. تا ما خود را مهذب نکنیم نمی توانیم دیگران را تهذیب کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: روحانی نباید خود را درگیر کارهای اداری کند و باید فقط به فکر وظیفه طلبگی خود که همان طهارت نفس است باشیم.  اگر روزی تلاوت قرآن نداشتیم یا یک زیارت عاشورا نخواندیم و یا با کلام معصومین علیهم السلام انس نداشتیم آن روز باید تاسف و غصه خورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی سال ۵۷ در ایران در وهله اول یک انقلاب فرهنگی و اعتقادی بود مردم عزیز ما با همین اعتقاد و باور عمیق به اسلام و امام با تقدیم بیش از ۳۰۰هزار شهید این انقلاب را از انواع آسیب ها و بحران های و تهاجم سخت و نرم حفظ کردند. ما به دنبال بالا بردن سواد کارکنان نیستیم ما به دنبال ارتقاء معنوی و دیانت و اخلاص کارکنان و خانواده ها هستیم. امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی بود و بزرگترین افتخار برای سردار اشتری این فرمانده ولائی و انقلابی کسب رضایت نائب امام عصر (عج) بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: ایشان با تلاش و مجاهدت‌های کم نظیر و شبانه روزی و انجام اقدامات اثربخش در طول هشت سال در جهت تامین نظم و امنیت برای مردم  توانست مدال پر افتخار رضایت فرمانده معظم کل قوا را کسب کند و این بزرگترین افتخار و توفیق برای هر کسی است که در مسیر انقلاب و امام و شهدا قرار دارد. بدون شک فرمانده جدید انتظامی، با انگیزه بالاتر و با روحیه جهادی و انقلابی مضاعف این راه مقدس و پرافتخار را با قدرت و صلابت ادامه خواهد داد و سازمان عقیدتی سیاسی با همه توان و ظرفیت در خدمت سردار رادان جهت تحقق کامل منویات و انتظارات مقام‌ معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha