یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه ارومیه

امام جمعه ارومیه گفت: انقلاب اسلامی صاحب دارد و راه خود را قوی ادامه خواهد داد و مطمئنا هرکس همراهی نکند از قطار انقلاب خارج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برنامه و تشکیل ستاد برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به جریان حضرت موسی علیه السلام در قرآن کریم گفت: ایام الله روز ظهور و بروز قدرت الهی و تجلی پروردگار تعالی است.

وی افزود: همه روزها ایام الله هستند اما اینکه خداوند در قرآن بعضی روزها را ایام الله می خواند به این سبب است که در این ایام قدرت نمایی خداوند برای مردم مشخص تر و واضع تر است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن بیان اهمیت ایام الله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردمی که هیچ ابزار نظامی برای تغییر حکومت نداشتند در کشوری که شاه آن به عنوان ژاندارم منطقه بود واقعا مصداق ایام الله است.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه همه ما براساس دستور صریح خداوند در مورد یادآوری ایام الله در خصوص ایام الله دهه فجر و سایر ایام الهی حفظ و یادآوری این ایام است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: حضور میلیونی در این مراسم مصداق ایام الله بوده و نشان می دهد که قلوب مردم در دست خداوند است و هر وقت خداوند بخواهد می تواند قلب مردم را همراه نماید.

وی با اشاره به توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه انقلاب گفت: لازمه مبارزه با توطئه ها و هجمه ها علیه انقلاب اسلامی عمل به فرمان جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطر نشان کرد: انتقاد در هر زمینه ای باید باشد اما نباید به بهانه انتقاد به اصل نظام و انقلاب که مورد تأیید همه مردم است خدشه ای وارد شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تأکید بر لزوم داشتن ایمان قلبی به انقلاب اسلامی گفت: ایمان و اعتقاد مسئله ای درونی بوده اما تجلی این ایمان در صحنه عمل است لذا در مسئله انقلاب اسلامی حضور در جلسات دهه فجر نشان از اعتقاد درونی مسئولین به انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این مسئله فقط شامل این جلسه نیست و مسئولی که در سایر جلسات نیز حضور پیدا نمی کنند مشخص است که به آن جلسه و خروجی آن اهمیت نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در انتقاد به حضور کم رنگ مسئولین در جلسات و مراسمات عمومی گفت: کل هست و نیست مسئولین از انقلاب اسلامی است لذا اهمیت ندادن مسئولین به منشأ و وجود انقلاب اسلامی قابل قبول نبوده و جای گلایه دارد.

وی خاطر نشان کرد: نباید زحمات شهدا برای انقلاب اسلامی با سستی عده ای از بین برود هرچند انقلاب اسلامی صاحب دارد و راه خود را قوی ادامه خواهد داد و مطمئنا هرکس همراهی نکند از قطار انقلاب خارج خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha