شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی، علمدار خیمه انقلاب را مورد هدف قرار داده است و اقدام ضدبشری نشریه شارلی ابدو با هدایت اربابان صهیونیستی در این راستا و به جهت تضعیف روحیه ملت بزرگوار ایران و عملیات روانی علیه انقلاب اسلامی قابل ارزیابی می باشد.

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان پیرامون توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقام مرجعیت دینی و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: جلوه گری نظام مقدس اسلامی در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، نظامی، اقتصادی، نظام لیبرال دموکراسی را به سخره گرفته و در اردوگاه غرب وحشت انداخته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: در حوادث اخیر همه جنود خود را بسیج نموده و هرچه در چنته داشتند رو نمودند. از سلبریتی های تک نفره تا جریان نفاق ،گروه های تجزیه طلب ... و این مسئله حاکی است اتفاقات بزرگی است که در کشور ما افتاده است.

وی تصریح کرد: ریل گذاری های مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر از جمله بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان تضمین کننده جهش نظام به چهل سال دوم، طرح اقتصاد مقاومتی به جهت برون رفت از محاصره اقتصادی دشمن، اولویت دیپلماسی همسایه محور جمهوری اسلامی ایران و طرح مسئله جهاد تبیین و بی اثر کردن تحریم ها همراه با شتاب علمی و موفقیت ایران در دستیابی به فناوری های علمی، صنعتی و نظامی به استیصال غرب دامن زده است.

حجت الاسلام سادات افزود: دشمن در جنگ ترکیبی، علمدار خیمه انقلاب را مورد هدف قرار داده است و اقدام ضدبشری نشریه شارلی ابدو با هدایت اربابان صهیونیستی در این راستا و به جهت تضعیف روحیه ملت بزرگوار ایران و عملیات روانی علیه انقلاب اسلامی قابل ارزیابی می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان افزود: بی شک این حرکات مذبوحانه باعث بیداری هرچه بیشتر مردم و انسجام و وفاق ملی در برابر نظام سلطه و ایادی داخلی آنها خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha