یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: سعی شود زمینه ساخت یک هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی فراهم و به سمت تجهیز مدارس حرکت کنیم. وجود این تعداد کلاس درس تخریبی در استان در کنار صنعت نفت شایسته نیست و باید نگرش به استان تصحیح شود چراکه مردم بوشهر لایق بهترین ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز در دیدار مدیرکل، کارکنان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و جمعی از خیرین مدرسه ساز استان بوشهر ضمن تشریح جایگاه مجموعه نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و جامعه خیرین استان، گفت؛ احداث مدارس کار بزرگی است که شما آن را متکفل شدید و از مهمترین زیرساخت ها و پیشرفت های توسعه و اقتدار در هر جامعه ساخت مدارس است.

به گفته امام جمعه بوشهر، عدم آینده پژوهی و آمایش سرزمینی برای زیرساخت ها، نیازمند یک تحول بنیادین در نگرش مسئولین است.

وی تاکید بر تکریم مردم و ضرورت توجه به جایگاه بین المللی بوشهر، اظهار کرد: اگر استان بوشهر دچار توقف گردد، کشور نیز دچار مشکل خواهد شد؛ استان با این همه درآمد دچار مدارس تخریبی است که نیازمند نوسازی می باشند در صورتی که استان های مصرفی کشور مدارس کمتر تخریبی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر حل مشکل مدارس تخریبی استان، گفت: به طور جدی نیازمند یک نهضت در زمینه نوسازی و تجهیز مدارس استان می باشیم و با تشکیل یک شورای جامع از دستگاه های موثر نظیر بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، شرکت های حوزه نفت، پتروشیمی و با حضور خیرین و برحسب آمایشی که از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام می گیرد، اولویت های مدرسه سازی مشخص شود.

امام جمعه بوشهر افزود: سعی شود زمینه ساخت یک هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی فراهم و به سمت تجهیز مدارس حرکت کنیم. وجود این تعداد کلاس درس تخریبی در استان در کنار صنعت نفت شایسته نیست و باید نگرش به استان تصحیح شود چراکه مردم بوشهر لایق بهترین ها هستند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی منطقه و عمر مفید ساختمان ها باید بهترین بنا از لحاظ استحکام و استاندارد ساخته شود و هرجا مدرسه ای آباد باشد آن منطقه نیز آباد خواهد بود و هرجا مدرسه ای تخریب باشد آنجا سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha