پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفدر محمدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: چهره نژاد پرستی غربی این بار در بیان رسانه کوچک فرانسوی خود را نشان داد و این نشریه کوچکتر از آن است که تجمع های بزرگ در کشور علیه آن شکل بگیرد بلکه ما با منشأ و ریشه آن که صهیونیزم، انگلیس، آمریکا و آل سعود است، کار داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی امروز در تجمع طلاب و روحانیون ارومیه در حمایت از مرجعیت دینی که در مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: همان‌گونه که خداوند نیز در قرآن بیان کرده است، دشمنان اسلام از روز اول به دنبال خاموش کردن چراغ هدایت، اسلام و نور خداوند بودند و سنت پروردگار بر روشن ماندن این نور است هر چند کفار از آن ناراحت باشند.

وی افزود: اهانت نشریه فرانسوی در سایه آزادی بیان که در حقیقت در غرب یک دروغ بزرگ است و دلیل محکم آن این است که اگر کسی بخواهد کوچکترین انتقادی به هولوکاست داشته باشد یا زندانی می شود و یا مخفیانه به قتل می رسد، چهره بدون روتوش غرب را به نمایش گذاشت.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: چهره نژاد پرستی غربی در بیان این رسانه کوچک خود را نشان داد و این نشریه کوچکتر از آن است که تجمع های بزرگ در کشور علیه آن شکل بگیرد بلکه ما با منشأ و ریشه آن که صهیونیزم، انگلیس، آمریکا و آل سعود است کار داریم.

وی ادامه داد: امروز در جنگ احزاب قرار داریم و جمهوری اسلامی نماد تمام اسلام و دشمنانش نماد بارز کفر است و همان‌گونه که اسلام در جنگ احزاب با شجاعت امام علی علیه السلام پیروز شد جمهوری اسلامی نیز به پیروزی می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی اهانت نشریه فرانسوی را نتیحه شکست دشمن در اغتشاشات اخیر عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ مشرکین، کفار و طاغوت به دلیل عدم توانایی از مقابله با نبی مکرم اسلام به ایشان توهین کردند و خداوند حضرت را تسلی داد و امروز هم به دلیل ترس دشمن از پیروزی انقلاب اسلامی روی به اهانت آورده اند و اسلام پیروز خواهد شد.

وی افزود: به اعتراف رسانه های نشریه های غربی انقلاب هر روز در حال فتح جبهه های دیگر است و از روزی که سکان این کشتی در دست امام امت قرار گرفته انقلاب روز به روز پیروز شده است و مسئولین غربی خود اعتراف می کنند که نقشه های چندین ساله ما را سخنان چند دقیقه ای رهبر انقلاب نقش بر آب می‌کند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: در این منطقه داعش از بین رفت، مقاومت شکل گرفت و اسرائیل شکست های پی در پی خورد و این نشانه های اضمحلال دشمن است.

وی در پایان گفت: با صدای رسا و بلند این اقدام وقیحانه را محکوم می کنیم و از دولت های اسلامی جهان، آزادی خواهان و دولت و دستگاه قضا به ویژه وزارت خارجه انتظار می رود همه توان خود را در پیگیری این پرونده به کار بگیرند و نتیجه را به مردم گزارش دهند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha