سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهیدان خالقی پور

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با حضور در منزل شهیدان خالقی پور از مادر این شهیدان عزیز تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در این دیدار ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و روز زن، امنیت، آرامش و ثبات جمهوری اسلامی را مدیون خون شهداء دانست و اظهار کرد: شما از بهترین مادران این کشور هستید، چون تمامی سرمایه خود را در راه خداوند و این کشور تقدیم نمودید.

وی افزود: ما چندین سال درس می خوانیم که به یک مقدار از معرفت شما دست پیدا کنیم، ولی شما که در جایگاه ام الشهدا هستید، در اوج معرفت و عرفان قرار دارید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران خطاب به مادر بزرگوار شهیدان خالقی پور گفت: برای جامعه حوزویان دعا کنید تا با تکیه به دعاهای شما بتوانیم خدمت و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

استاد حوزه با اشاره به آیه ۳۰ سوره بقره، تشریح کرد: یکی از نمونه افرادی که خداوند به ایشان افتخار می کند، مادران شهدا هستند، زیرا شما سه نفر از عزیزترین افراد خانواده خود را در راه خداوند متعال تقدیم کردید. ما نیز با رسیدن به محضر خانواده های محترم شهدا روحیه می گیریم.

مادر شهیدان خالق پور نیز به بیان خاطرات و نحو شهادت فرزندانش پرداخت.

حاجیه خانم «فروغ منهی» مادر شهیدان خالقی‌پور سه فرزندش را تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

تجلیل مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با ام‌الشهدا خالقی پور

اولین شهید این خانواده داود خالقی‌پور متولد سال ۱۳۴۴ و در سال ۱۳۶۲ یعنی در ۱۸ سالگی و در عملیات پر افتخار و غرورآفرین خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

دو شهید دیگر یعنی فرزند دوم و سوم خانواده رسول و علیرضا که به ترتیب متولد سال‌های ۱۳۴۶ و ۱۳۵۰ بودند در سال ۱۳۶۷ و در سنین (۱۹ و ۱۶) سالگی در منطقه شلمچه و در آغوش یکدیگر به شهادت رسیده‌اند.

حاج محمود خالقی‌پور نیز که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، چند سال قبل درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha