جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه طلاب و فضلای استان گلستان

حوزه/ فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: یکی از دلائل آرام شدن فضا در استان گلستان، دستگیری لیدرهای اغتشاشات بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در جلسه طلاب و فضلای گلستانی مقیم قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: جمعیت بسیاری از طلاب و فضلای ما در شهر مقدس قم مشغول به تحصیل هستند که جای شکرگزاری دارد؛ اما محتاج حضور شما عزیزان در سطح استان هستیم تا بتوانیم از ظرفیت شما عزیزان استفاده نماییم.

وی ابراز داشت: طلاب و فضلا سرمایه های استان گلستان هستند و باید ظرفیت شناسی کرد تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده نمود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به ابعاد و مسائل پشت پرده اغتشاشات اخیر کشور و استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مطابق با سند امنیت آمریکا در سال ۲۰۲۲، مسئولان این کشور به این نتیجه رسیدند که شاید این کشور تا سال ۲۰۲۵ دچار فروپاشی شود که دلیل آن آب و هوا، انرژی، مدل ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی به جهانیان و ... می باشد.

سخنران این جلسه بیان داشت: اولین کاری که آمریکا برای مقابله با این فروپاشی قصد داشت انجام دهد، حمله به روسیه بود که قرار بود به صورت نیابتی از سوی اوکراین انجام شود؛ اما روسیه پیش دستی کرد و این کار را انجام داد.

سردار ملک شاهکویی اظهار داشت: چین و ایران نیز جزو برنامه های آمریکا بوده و برنامه های اخیر کشور نیز در همین راستا بود و از قبل نیز برنامه های مختلفی را برای ایران چیدند و از کشورهای همسایه ایران کار را شروع کردند تا به ایران برسند که عراق و سوریه جلوی چشم ماست.

وی ابراز داشت: قریب به ۵ سال قبل آمریکایی ها در شمال عراق پایگاه نیروی هوایی را با تمام تجهیزات و امکانات راه اندازی کرده و مأموریت داشتند کردهای مخالف ایران در عراق، سوریه، ترکیه را جذب و سازماندهی نموده و آموزش های سنگین نظامی را برای آنان داشته باشند که در این راستا بین ۱۳ تا ۱۷ هزار نفر را توانستند جذب کرده و آموزش دهند تا عملیات و مأموریت سخت در داخل ایران داشته باشند و وارد فاز اجرایی سازی برنامه های خود در ایران به وسیله نیروهای آموزش دیده خود شدند.

سردار ملک شاهکویی اظهار داشت: یکی از دلائل خویشتن داری نظام در اغتشاشات اخیر، شناسایی برنامه های دشمن بود؛ چراکه دشمن قصد قیام مسلحانه در ایران را داشت و نظام با خویشتن داری خود، جلوی برنامه های آنان را گرفت.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ابراز داشت: سوریه سازی ایران، از جمله فازهای عملیاتی آنان بود تا بتواند به اهداف خود دست پیدا کند؛ اما نظام با خویشتن داری، نگذاشت ایران اسلامی تبدیل به سوریه شود.

یکی از دلائل آرام شدن فضا دستگیری لیدرهای اغتشاشات بود/دشمن به دنبال هدف گیری کانون خانواده است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان ساخت: دشمن برنامه داشت زمینه حضور کومله و دموکرات به داخل کردستان ایران را فراهم کند تا سوریه سازی در ایران اتفاق بیفتد و جرقه آن را فوت یک خانم و شعار زن، زندگی و آزادی ایجاد نماید.

سخنران این جلسه بیان داشت: کشته سازی از برنامه های دشمن در داخل کشور بود تا بتواند با این کشته سازی ها، مردم را تحریک کرده و به خیابان ها بکشانند.

سردار ملک شاهکویی به فضای اغتشاشات در استان گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دلائل آرام شدن فضا در استان گلستان، دستگیری لیدرهای اغتشاشات بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد.

وی ابراز داشت: سپاه نینوای استان گلستان در ایام اغتشاشات به کمک برادران نیروی انتظامی آمد تا بتواند اغتشاشات را جمع نماید؛ ما در شب های اغتشاش، دست خدا را دیدیم که کمک‌حال بچه های حزب اللهی بود و ابهت ما را در دل اغتشاشگران انداخت.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان ساخت: قرار بود با این اغتشاش، انقلاب اسلامی ایران دچار فروپاشی شود و دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال این هدف بود؛ اما همچون گذشته، شکست خورد.

سخنران این جلسه بیان داشت: دشمن در فضای مجازی، انقلاب را فروپاشی شده معرفی کرد و برخی از دستگیرشدگان اذعان می کردند که گول این فضا را خوردیم و آنچنان تبلیغات می کردند که فکر کردیم انقلاب اسلامی ایران سقوط کرده است.

سردار ملک شاهکویی اظهار داشت: فضای مجازی آنچنان بر ذهن نوجوانان و جوانان ما کار کرد که بعد از دستگیری برخی از آنان، صحبت های ما را باور نمی کردند و نکاتی را بیان می کردند که در فضای مجازی مشاهده کرده بودند.

وی ابراز داشت: ما حتی معلمینی در آموزش و پرورش داشتیم که دانش آموزان را تحریک می کردند و بحمدالله با این اغتشاشات، دست آنان رو شد و شناسایی شدند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به نقش علما اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از برنامه هایی که در سطح استان گلستان داشتیم، برگزاری جلسه ای با حضور علما و روحانیون شیعه و اهل سنت بود که قریب به چهار هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کرده و توانستیم با اقناع این عزیزان، قائله اغتشاش را در سطح استان جمع کنیم.

سخنران این جلسه بیان داشت: دشمن تا اینجای قصه شکست خورد؛ اما نابود نشد و مطابق با آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم، روشن نگه داشتن این شرایط، در دستور کار آنان است و در مناسبت های مختلف، آتش این شرایط را می خواهند روشن نگه دارند تا در امورات گوناگون و مهم مردم اخلال ایجاد نمایند.

سردار ملک شاهکویی با اشاره به اینکه گسترش بی حجابی در دستور کار دشمنان ماست، اظهار داشت: دشمن به دنبال هدف گیری کانون خانواده است و برای آن برنامه دارد و کشف حجاب و تزلزل در حاکمیت و نافرمانی مدنی نیز از برنامه های آنان می باشد.

وی ابراز داشت: امروز جهاد تبیین مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب، از وظایف ماست و امروز بچه های ما بمبی از سوالات هستند و باید در میان آنان حضور پیدا کرد و اقناع سازی انجام داد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان ساخت: امروز تعداد زیادی از مساجد تشیع در استان گلستان فاقد روحانی است که نیازمند حضور شما طلاب و فضلاست.

سخنران این جلسه بیان داشت: مردم خوب و فهیم استان گلستان، انسجام بین نیروهای نظامی استان و همراهی خوب دستگاه های اجرایی استان، سه دلیل مهم عدم موفقیت اغتشاشگران در استان گلستان بوده است.

سردار ملک شاهکویی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: سپاه نینوای استان گلستان در فعالیت های عمرانی بسیاری ورود کرده تا بتواند زیرساخت های استان را تقویت نموده و کارهای خوبی را جهت عمران و آبادانی انجام دهد.

یکی از دلائل آرام شدن فضا دستگیری لیدرهای اغتشاشات بود/دشمن به دنبال هدف گیری کانون خانواده است

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین آخوندی، نماینده طلاب و فضلای گرگان نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: استان گلستان زمانی مهد تمدن و صدور تمدن به ایران بود و باید این مسئله را احیا کرد.

وی اظهار داشت: استان گلستان، استان دارالمؤمنین بوده و با ظرفیتی که در طلاب و فضلای گلستانی وجود دارد، باید تلاش کنیم تا مجددا شاهد دارالمؤمنین شدن استان گلستان شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha