شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه بیش از یک هزار معلم قرار است جذب وزارت آموزش و پرورش شوند، بر بکارگیری جوانان مومن، انقلابی، تحصیل کرده و متخصص تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه وظیفه عمل به قوانین وظیفه آحاد ایران اسلامی است، گفت: قانون اساسی خون بهای شهیدان است و باید به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه ملت بابصیرت و متحد ایران اسلامی اجازه دخالت بیگانگان و دشمنان را در سرنوشت نظام نخواهند داد، افزود: ملت ولایی و غیور ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه با افرادی که مخالف قوانین عمل کنند باید برخورد قاطع و جدی صورت گیرد، اظهار کرد: قانون اساسی هرگز اجازه قانون شکنی به مخلان نظم، امنیت و آرامش مردم را نخواهد داد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس مرجعیت و ولایت، خاطر نشان کرد: این اقدام موهن و مذبوحانه اوج درماندگی دشمنان را در مقابل ولایت و مرجعیت نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار معلم قرار است جذب وزارت آموزش و پرورش شوند، بر بکارگیری جوانان مومن، انقلابی، تحصیل کرده و متخصص تاکید کرد.

امام جمعه بروجرد در پایان بر حل مشکلات زیرساختی در حوزه ورزش نیز کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha