جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
س

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی ورزش‌ها در سطح جهانی را موجب افتخار دانست و گفت: توأم شدن جسم قوی و تعالی روح موفقیت‌های انسان را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته با حضور در جمع شرکت کنندگان مسابقات پاور لیفتینگ جام باشگاه‌های کاشان و آران و بیدگل در سالن ورزشی شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، اظهار داشت: اصل ورزش جزو توصیه‌های دین اسلام است و مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند امر به ورزش امر به معروف است و ورزش پاور لفتینگ و بدنسازی یکی از ورزش‌هایی است که برای جسم انسان و تراکم و پوکی استخوانی مناسب هست.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی ورزش‌ها در سطح جهانی را موجب افتخار دانست و افزود: توأم شدن جسم قوی و تعالی روح موفقیت‌های انسان را بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به تلاش حضرت زهرا(س) در منزل و تربیت فرزندان، گفت: وقتی که حضرت زهرا(س) برای تقاضای خدمتکار خدمت پیامبر(ص) رسیدند، پیامبر با خواندن (وَ قَوِّ بِهِ جَسَدی) به جای آن خدمتکار به ایشان قدرت جسمی می‌داد.

امام جمعه کاشان، تصریح کرد: بعضی از ورزشکاران با نوشتن نام ابوالفضل(ع) روی سینه خود می‌خواهند این اتصال و توجه روح را قوی کنند.

وی با اشاره به فرمایشات امام صادق(ع) مبنی بر اینکه اگر روح و نیت قوی باشد، جسم را به دنبال خودش حرکت می‌دهد، گفت: شهید ابراهیم هادی هر موقع که در دفاع مقدس احساس ضعف می‌کرد این تسبیح را می‌خواندند و کمک می‌گرفتند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه ورزشکاران در کنار آمادگی جسمانی و ورزش، به جنبه معنویت هم توجه کنند، ابراز داشت: اگر ایمان، روح و نیت ما قوی باشد، جسم را می‌تواند به دنبال خود بکشاند و توام شدن جسم قوی و تعالی روح موفقیت‌های انسان را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha