یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
30

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی صبر و ایثار در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در مراسم تجلیل از فرزندان دختران شهدا و جانبازان استان که در محل مجتمع توانبخشی ایثار خرم آباد، برگزار شد، با اشاره به اینکه عزت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان است، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگر چشم و چراغ ایران اسلامی و شایسته تکریم مستمر هستند.

وی با اشاره به اینکه بانوان جامعه اسلامی با عزت، افتخار و بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد، افزود: بانوان ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام و نظام و حفظ حریم عفاف و حجاب در جامعه خواهند بود.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا و ایثارگر نمونه‌های موفق از الگوهای صبر و ایثار در جامعه هستند، گفت: ابن بانوان با غیرت، شجاعت و صبر دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نموده و هم اکنون نیز در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خطاب به دختران شهدا و جانبازان استان، یادآور شد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران محبوب خدا هستند و بانوانی که از جانبازان، آزادگان و ایثارگران نگهداری و مراقبت می‌کنند، اجر و منزلت بالایی نزد خداوند دارند.

در پایان این مراسم از بانوان موفق خانواده‌های شهدا و جانبازان استان در عرصه‌های گوناگون تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha