شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انا لله و انا الیه راجعون

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم شوکت دستغیب، مادر شهیدان والامقام، روح الله، فضل‌الله و یدالله سکوند پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم شوکت دستغیب مادر شهیدان والامقام، روح الله، فضل‌الله و یدالله سکوند از شهدای لرستانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت بانوی مومنه و صبور، مرحومه حاجیه خانم شوکت دستغیب مادر شهیدان والامقام روح الله، فضل الله و یدالله سکوند موجب تأثر گردید.

مادران معظّم شهدا، ایثار را نه در لفظ بلکه در عمل به اثبات رساندند و با الگو گیری از حضرت صدیقه طاهره(س) و حضرت زینب(س) هرچه داشتند در راه خدا و در طبق اخلاص بخشیدند.

یاد خانواده‌های شهدا، مخصوصاً مادران شهدا مثل یاد خود شهید همیشه زنده است و از خاطره ملت و بلکه تاریخ هرگز پاک نخواهد شد.

در عظمت، شأن و جایگاه مادران شهدا بخاطر صبر در فراق فرزندانشان، همین بس که در پیشگاه الهی دارای جایگاهی رفیع هستند و در پشت سر شهیدان عالیقدر خود قرار دارند.

اینجانب درگذشت این مادر گرانقدر و مومنه را که در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر به رحمت ایزدی پیوست، به مردم شهید پرور استان لرستان و کلیه بازماندگان و خانواده‌های معزا تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحومه علوِّ درجات و حشر با فرزندان شهیدش را خواستارم.

سید احمدرضا شاهرخی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha