جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
البرز

حوزه / یکی از ائمه جمعه البرز با اشاره به نقش مهم زنان گفت: گذشته از عرصه‌های فرهنگی، در میدان‌های عمل نیز زنان شانه‌به‌شانه مردان، پرچم اسلام را به‌اهتزاز درآورده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چهار باغ کرج، با اشاره به نقش مهم زنان در جامعه، اظهار داشت: گذشته از عرصه‌های فرهنگی، در میدان‌های عمل نیز زنان شانه‌ به‌ شانه مردان، پرچم اسلام را به‌ اهتزاز در آورده‌اند.

امام جمعه چهار باغ با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: پیام سوره‌کوثر این است که خدا به‌ پیغمبر(ص) کوثری داد که مایه بقا و دوام نبوّتش خواهد بود.

وی افزود: در میان گل واژه‌ها، کم‌تر واژه‌ای را می‌یابیم که زیباتر، مقدس‌تر و عمیق‌تر از گل واژه مادر باشد.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به توان دفاعی بومی و کم نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شد: موشک باران اصلی‌ترین مقر آمریکایی‌ها در غرب آسیا، یوم الله حقارت آمریکا به دست دلاور مردان ایران بود.

وی تصریح کرد: موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد توسط سپاه در موقعیتی رخ داد که پس از پایان جنگ جهانی دوم تا به حال، هیچ کشوری جرأت حمله مستقیم به پایگاه‌های نظامی ‌آمریکا را نداشته است.

امام جمعه چهار باغ با اشاره به جدیت و قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با اراذل اوباش، یادآور شد: اعدام ۲تن از قاتلین شهید عجمیان بار دیگر حساسیت و جدیت دستگاه قضا در اجرای عدالت و صیانت از امنیت را نشان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha