پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زاهددوست امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: توسل به هتک حرمت و توهین به مقدسات ملت ایران، نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار برای مقابله با ایران اسلامی، خاصه کینه عمیق آنان از رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی است که با تدابیر حکیمانه و بصیرت الهی خویش، فتنه دشمنان را در ایجاد ناامنی و تجزیه ایران اسلامی نقش بر آب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، زنان مسلمان را پرچمدار دین و غیرت و عفت عنوان کرد و اظهار داشت: «حیاء» و «غیرت» دو رکن اصلی ایمان است و بدون آن ایمان معنایی ندارد.

وی با محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز و خارج از نزاکت نشریه‌ای فرانسوی در اهانت به ساحت مرجعیت و ولایت و اهانت به مقام معظم رهبری، گفت: این نشریه فرانسوی سابقه ننگین و شرم‌آوری از اهانت به ادیان و پیامبران الهی به خصوص اهانت آشکار به پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) را در کارنامه سیاه خود دارد.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: این اقدام نشریه سخیف فرانسوی، همسو با دخالت رسمی و علنی رژیم فرانسه در امور داخلی جمهوری اسلامی است که نمونه‌ای از این رفتار مداخله جویانه، در دیدار چندی پیش رئیس جمهور فرانسه با یک زن معلوم الحال ضد انقلاب تجلی یافت.

امام جمعه خورموج گفت: فرانسه خود را مهد تمدن و آزادی و به دروغ خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند، اما هنوز هزاران جمجمه از زنان و مردان و کودکان بی‌گناه مسلمان الجزایری که به دست اشغالگران متجاوز ارتش فرانسه به شهادت رسیدند، در موزه مردم شناسی پاریس نگهداری می‌شود که این یکی از سوابق ننگین نقض فجیع حقوق بشر توسط فرانسوی‌هاست.

حجت الاسلام زاهددوست بیان داشت: واقعیت تلخ این است که بنای این حکومت‌های به اصطلاح مدعی و متمدن و در واقع وحشیان و قاتلان سفاک، بر تجاوز، اشغال، کشتار، چپاول و جمجمه‌های انسان‌های بی گناه بنا شده است، البته توسل به هتک حرمت و توهین به مقدسات ملت ایران، نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار برای مقابله با ایران اسلامی، خاصه کینه عمیق آنان از رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی است که با تدابیر حکیمانه و بصیرت الهی خویش، فتنه دشمنان را در ایجاد ناامنی و تجزیه ایران اسلامی نقش بر آب کرده است.

وی ادامه داد: دولت فرانسه مسئول عواقب و پیامدهای این اقدام شنیع و موهن نشریه فرانسوی است و دولتمردان فرانسوی نمی‌توانند به اسم آزادی بیان یا هیچ بهانه دیگری، از زیر بار مسئولیت سنگین توهین‌ به مقدسات ملت ایران و امت اسلام شانه خالی کنند.

امام جمعه خورموج گفت: اینگونه اقدامات موهن، موجب شدت خشم و انزجار عمیق ملت ایران و مسلمانان و متدینین و آزادیخواهان جهان می‌شود و فرانسه باید از سرگذشت آمریکا و انگلیس که در حق ملت ایران در طول تاریخ مرتکب ظلم و جفا شدند و همچنان بعد از سال‌ها، مورد خشم و غضب و تنفر ایرانیان قرار دارند، درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha