یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم یزد در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، در پی استقبال گسترده مردم استان یزد از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد پیام قدردانی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور پرشور و گسترده مردم شریف و انقلابی استان یزد در مراسم استقبال به یادماندنی از رئیس محترم جمهور و دیدار عمومی با حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی حقیقتا سرمای زمستان یزد را به بهار بصیرت، مبدل کرد و حلاوت سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) را به کام ملت بزرگ ایران اسلامی دوچندان نمود.

دیروز تکیه تاریخی امیرچقماق یزد و امروز شهرستان مهرپرور خاتم، تجلی گاه پیوند عمیق، ناگسستنی و دشمن شکن ملت و دولت بود، دولتی که خود را خادم و نوکر ملت می‌داند و ملتی که همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی، استوار و منسجم ایستاده است.

مرحبا به این همه بصیرت، فهم بالای سیاسی و حق شناسی!

بی‌شک و شبهه، این حرکت‌های عظیم و ستودنی مردم شریف و همیشه در صحنه استان یزد، خاکی بر صورت بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب بود که مزدورانه و پرهیاهو بر طبل تو خالی شکاف مردم و مسئولان کوبیدند، اما زهی خیال باطل!

اینجانبان ضمن ارج نهادن به این حماسه حضور، از آحاد مردم انقلابی و مومن و متدین استان، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.

دوام توفیقات همگان را از خداوند متعال خواهانیم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمدرضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

مهران فاطمی
استاندار یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha