شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سشی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل توهین مجله فرانسوی به مرجعیت شیعه را موجب بیداری مردم اروپا دانست و گفت: از دولت انقلابی به ویژه وزارت امور خارجه می‌خواهیم به صورت جدی این مسئله را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، با بیان اینکه خانواده بدون مادر هیچ ارزشی ندارد، اظهار داشت: اهمیت اجتماع به خانواده خوب است و اهمیت خانواده خوب به حضور زن و مادر خوب می‌باشد.

وی، اجتماع خوب را نشأت گرفته از مادر خوب و مومن دانست و افزود: بازار، اجتماع، مسجد، مسئول و جامعه خوب در گرو مادر خوب و با ایمان است.

حجت الاسلام سلیمانی، به نقشه دشمنان در از بین بردن تحکیم بنیان خانواده در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر با بد جلوه دادن چهره زن در جامعه، به دنبال از بین بردن بنیان اصیل خانواده در ایران بود.

وی، دامن پاک مادران را ریشه عزت در جامعه دینی دانست و با بیان اینکه فرانسوی‌ها توان دیدن اقتدار ایران اسلامی را ندارند، خاطرنشان کرد: فرانسوی‌ها برای رفع آلودگی‌های فراوان در خیابان‌ها و معابر کشورشان و ایجاد حمام و امکانات بهداشتی، از تمدن مصر اسلامی الگو برداری کردند.

امام جمعه آران و بیدگل، ضمن قدردانی از حضور پر شور مردم و حوزویان شهرستان در محکومیت اهانت مجله فرانسوی به مرجعیت شیعه، یادآور شد: ترس اروپایی‌ها از اسلام در سرنگونی رژیم‌های ظالم پهلوی و مقابله با رژیم‌های مستکبر جهان، مهمترین عامل توهین مجله فرانسوی به ولایت و مرجعیت شیعه بود.

وی، مرجعیت شیعه و ولایت را دیده‌بان مبارزه با ظلم، ستم و مستکبرین جهان دانست و گفت: دشمن برای مقابله با فقها و مرجعیت شیعه، به عنوان دیدبانان اسلام از رکیک‌ترین شعارها و کاریکاتورها استفاده می‌کند.

حجت الاسلام سلیمانی، فرمانبرداری از ولایت و مرجعیت شیعه را عامل شکست دشمن در یمن، لبنان، فلسطین، عراق و سوریه دانست و یادآور شد: دلیل دشمنی اروپایی‌ها با مرجعیت شیعه، به خاطر از دست دادن خاورمیانه، روسیه، چین و شکست در اوکراین است.

امام جمعه آران و بیدگل، توهین مجله فرانسوی به مرجعیت شیعه را موجب بیداری مردم اروپا دانست و بر لزوم عذرخواهی دولت فرانسه از لجن پراکنی نشریه صهیونیستی فرانسوی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: از دولت انقلابی به ویژه وزارت امور خارجه می‌خواهیم به صورت جدی این مسئله را پیگیری کنند.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه از ولایت و حوزه‌های علمیه، با بیان اینکه مردم ایران تا پای جان از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دفاع می‌کنند، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه با پیداکردن راهکارهای قضایی اجازه ندهد دشمن قلوب مردم را بیش از این جریحه دار کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha