یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز/ شیبکوه

حوزه / امام جمعه شیبکوه گفت: راه برطرف کردن وسوسه تبلیغاتی اثر گذار بر ذهن جوانان و نوجوانان، گفت‌وگو است و لذا باید هدفمند ابهام‌ها برطرف شود تا جوانان ما متوجه نقشه شوم دشمن باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه شیبکوه امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: تقوا یعنی از خدا ترسیدن، آن ترسی که اجازه ندهد ما به سوی گناه حرکت و از واجبات‌مان غافل نشویم.

وی افزود: حفظ جایگاه و احترام به پدر و مادر یکی از مصادیق تقوای الهی است، یعنی با عمل خیر و نیک باعث افتخار والدین خود باشیم، چرا که این دستور دین مبین اسلام است.

خطیب جمعه شیبکوه یادآور شد: محبت به پدر و مادر اساس زندگی است، دستورات پدر و مادر را اطاعت کنیم، به آنها نیکی کنیم و جایگاه آنها را با عمل خوب حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام رستاخیز عنوان کرد: خانه‌های مردم مومن باید منزل تربیت عالم، استاد اخلاق و تربیت انسان‌های خوب باشد.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین، علاج و درمان تحریفی است که امروز به وسیله تبلیغات سو و وسیع دشمن علیه کشورمان ایجاد شده است.

امام جمعه شیبکوه بیان کرد: دشمنان و مستکبران عالم از جمله آمریکای جنایتکار به دنبال کتمان ایام الله، مانند ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، سالروز تشییع شهید سلیمانی هستند که هر کدام مشعلی فروزان برای باطل کردن جریان‌های مختلف در کشور است.

وی ابراز داشت: راه برطرف کردن وسوسه تبلیغاتی اثر گذار بر ذهن جوانان و نوجوانان، گفت‌وگو است و لذا باید هدفمند ابهام‌ها برطرف شود تا جوانان ما متوجه نقشه شوم دشمن باشند.

امام جمعه شیبکوه با تأکید بر اینکه دو جریان حق و باطل همیشه در تقابل بودند و هر کدام روش کاملاً متفاوتی دارد، خاطرنشان کرد: روش جریان حق، استدلال اخلاق و ادب است اما روش جریان باطل مسخره کردن، ناسزا گفتن و توهین کردن است و لذا امروز هم همین روش اهل باطل را در نشریه معلوم الحال فرانسوی که به رهبری انقلاب توهین کرد مشاهده می‌کنیم، این‌گونه اهانت‌ها بخاطر شکست پی‌درپی دشمنان از جمهوری اسلامی ایران است که در فتنه‌های مختلف شکست خورده‌اند و لذا این حرکت‌های سخیف را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام رستاخیز عنوان کرد: آمریکایی‌ها در مقابل توان پهپادی ایران متحیر مانده‌اند که قدرت مطلق هوایی آمریکا به وسیله پهپادهای ایرانی در حال شکسته شدن است، قدرت جمهوری اسلامی ایران بر اساس ایمان اعتقاد و علم به وجود آمده و محدود شدنی نیست و در آینده ان‌شاءالله پیشرفت بیشتر را به کوری چشم دشمنان خواهیم دید.

وی گفت: اسلام هیچ مانعی در راه زن برای کسب علم و دانش و جایگاه رفیع زن قرار نداده است، اما دشمنان اسلام جلوی پیشرفت زنان را می‌گیرند و زنان را برای منافع خودشان به عنوان ابزار استفاده می‌کنند.

خطیب جمعه شیبکوه خاطرنشان کرد: اسلام حجاب را برای جدا کردن از جامعه واجب نکرد، بلکه حجاب باعث امنیت و آرامش و پیشرفت زن در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha