شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ل

حوزه / امام جمعه کاشان، گفت: مسئولین به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که توزیع امکانات ورزشی بصورت عادلانه و برای همه مناطق این شهرستان خصوصا مناطق محروم تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در مراسم افتتاح باشگاه ورزشی مسجد امام حسن مجتبی(ع) قزاآنانی‌های مقیم کاشان، با اشاره به تأکید شهید مطهری مبنی بر اینکه تربیت دینی در بین دوازده نوع تربیت، مهمترین نوع تربیت پدر و مادر نسبت به فرزند می‌باشد، اظهار داشت: والدین فرزندانشان را به رفتن به مسجد و نماز خواندن تشویق کنند.

وی، به بیان حدیثی از امام باقر(ع) در ارتباط ورزش کردن با آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: انقلابی که می‌خواهد آمادگی لازم را برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) داشته باشد، باید امت آن با ورزش کردن جسم خودشان را سالم نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اعلام آمادگی در حمایت از نیروهای خودجوش مردمی در توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان کاشان، خاطرنشان کرد: مسئولین به گونه‌ای برنامه ریزی کنند، که توزیع امکانات ورزشی بصورت عادلانه و برای همه مناطق این شهرستان خصوصا مناطق محروم تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، یادآور شد: امیدواریم با کمک و هماهنگی مسئولین، مردم، بسیج و قرارگاه‌های محلی، کاشان به شهر و منطقه تراز انقلاب اسلامی در سطح کشور برسد.

حسین حیدریان عضو شورای اسلامی شهر کاشان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، به پایین بودن نرخ سرانه ورزش در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به علت کمبود اعتبارات دولتی، سرانه ورزشی این شهرستان بسیار پایین است.

وی، استفاده از حسینیه‌ها در فعالیت‌های ورزشی را موجب افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان کاشان دانست و یادآور شد: با استفاده از حسینیه‌ها برای فعالیت‌های ورزشی، علاوه بر افزایش سرانه ورزشی، شهروندان نیز با آسیب‌های اجتماعی کمتری روبرو خواهند شد.

مدیرعامل موسسه حامیان ورزش کاشان، گفت: امیدواریم بتوانیم با الگو برداری از منطقه لتحر با کمک مسئولان و خیرین، شاهد توسعه فضاهای ورزشی بانوان در مناطق محروم و آسیب پذیر شهرستان کاشان باشیم.

وی، ورزش را وسیله‌ای برای نزدیکی به خداوند متعال دانست و تصریح کرد: ورزشی می‌تواند انسان را برای کمک به محرومین و افراد نیازمند جامعه و تربیت آینده سازان کشور، قوی و با نشاط نماید.

در پایان به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر، با تقدیم هدایایی از مربیان و مدال آوران خانم، اعضاء هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) قزاآنانی‌های مقیم کاشان و خیرین تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha