شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی گفت: امروز جوانان ما زیر بمباران رسانه‌ای دشمن هستند که برای تربیت جوان در تراز انقلاب، باید برنامه‌های سیاسی، فرهنگی و بصیرتی با قوت بیشتری ادامه و استمرار یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه زهره رجائیان مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی عصر چهارشنبه در همایش بزرگ شبکه تربیتی صالحین که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولین استانی آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت امر این است که باید سعی کنیم آسیب‌ها را بشناسیم و با توجه به اینکه از بدو تشکیل شبکه صالحین در این شبکه هستم و در طول سالیان گذشته آسیب‌هایی را احصا کرده و برای آن راهکار داده‌ام، انتظار می‌رود این راهکارها و پیشنهادات عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه پیشنهادات و راهکارهای ما به سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شوند، افزود: برخی مشکلات در حلقه‌های صالحین سخت افزاری هستند و برخی از روستاها فاقد پایگاه‌های بسیج هستند و متاسفانه مساجد و حسینیه‌ها هم پای کار نمی‌آیند و لذا باید مکانی برای ساماندهی و تربیت آن‌ها برنامه‌ریزی شود، از طرفی هم متاسفانه برخی هیئات امناها در مساجد و مساجد با پایگاه‌ها همکاری نمی‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی تأکید کرد: باید با همکاری بسیج سازندگی، مکان‌های مناسب برای تشکیل شبکه‌های تربیتی بسیج و صالحین ساخته شود تا در آن مکان‌ها برای جوانان دوره‌های متعددی برگزار کنیم، البته خواهش ما این است که روی این موارد نظر مثبت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه راهکارهای نرم افزاری ما به دو دسته برنامه و محتوا تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: در بخش نرم‌افزاری باید تمام برنامه‌های بسیج، زیر مجموعه‌های صالحین اجرا شود و لازم است برنامه‌های بسیج را به این سمت پیش ببریم و امروز جوانان ما زیر بمباران رسانه‌ای دشمن هستند و برای تربیت جوان در تراز انقلاب، باید برنامه‌های سیاسی، فرهنگی و بصیرتی با قوت بیشتری ادامه و استمرار یابد.

رجائیان با تاکید بر لزوم حضور روحانیون در حوزه‌های بسیج، گفت: باید در شبکه تربیتی صالحین، حوزه‌های بسیج حتما یک روحانی حضور داشته باشد و با برنامه‌های هدف‌مند و با تکیه بر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، بیانات امامین انقلاب و شهید مطهری فعالیت کند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha