پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نهمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای حضور گسترده و پر شور طلاب در انتخابات ارزش‌مدارانه نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب که در حال برگزاری در مدرسه فیضیه است دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای حضور گسترده و پر شورطلاب در انتخابات ارزش‌مدارانه نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب که در حال برگزاری در مدرسه فیضیه است دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
فضلا و طلاب عزیز؛ امروز وظیفه دیگری پیش روی ما است. برگزاری خردمندانه و پر شور انتخاب اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلا بسیار مهم و تأثیر گذار است.
اگر نمایندگان طلاب از افراد معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی و تعالی نظام تربیت حوزه و با رأی قاطع انتخاب شوند، جایگاه نقش آفرین مجمع طلاب افزایش و به نوبه خود موجب تقویت نهادهای حوزوی و نظام اسلامی‌ می‌شود. بنابر این، یکی از عوامل مهم کاهش تدریجی تأثیر مجمع طلاب در پیشبرد رسالت حوزه و مصالح علمی و معنوی و حل مشکلات اداره زندگی حد اقلی طلاب، پایین بودن سطح مشارکت شما عزیزان یا انتخاب نمایندگان غیر تراز است.
مشارکت و انتخاب نمایندگان صالح و صادق، می‌تواند پشتیبان نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه، فرهنگ عمومی و به خصوص رشد مدارس علمیه شهرستان و استان شما باشد.
انتظار می‌رود تا حوزویان جوان بزرگوارانه، بزرگان و پیشکسوتان را برای شرکت در انتخابات همراهی و مشایعت فرمایند.
۲۷ دی ۱۴۰۱

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha