شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی

حوزه/ نایب رئیس جامعه مدرسین گفت: مجمع نمایندگان طلاب می‌تواند در شکل گیری حوزه انقلابی در چارچوب منویات مراجع معظم تقلید -دامت برکاتهم-، امام راحل -قدس سره- و رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی- نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی با حضور در مدرسه فیضیه در انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

نایب رئیس دوم جامعه مدرسین در جمع خبرنگاران مجمع نمایندگان طلاب را در تبین، گفتمان سازی، شبکه سازی، کادر سازی، خدمت رسانی و کمک به بدنه مدیریتی حوزه های علمیه، نقش آفرین توصیف کرد و افزود: مجمع نمایندگان طلاب می تواند در شکل گیری حوزه انقلابی در چارچوب منویات مراجع معظم تقلید -دامت برکاتهم-، امام راحل -قدس سره- و رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی- نقش آفرین باشد و در این سال های متمادی هم خدمت خوبی به طلاب ارائه کرده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از ستاد برگزاری انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب گفت: به سهم خودم از طلابی که امروز در انتخابات شرکت کردند و مراجع معظم تقلید که این حرکت را تشویق می‌کنند، تشکر می کنم و خوشحالم که بنده هم توفیق پیدا کردم مانند سایر طلاب در انتخابات شرکت کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha