جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صندوق رای

حوزه/ انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱، برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱، برگزار می‌گردد.

ویرایش نهایی داوطلبان انتخابات مجمع نمایندگان طلاب

بر اساس این گزارش: فرایند رأی گیری در روز چهارشنبه، ۲۸ دی ماه، در محل سالن اجتماعات مدرسه فیضیه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸، و در روز پنجشنبه، ۲۹ دی ماه، در محل مسجد حضرت زینب پردیسان، از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸، انجام خواهد شد.

در صورت نیاز و با تصمیم رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، امکان تمدید زمان رأی گیری وجود خواهد داشت.

همراه داشتن کارت شناسایی یا شناسنامه جهت رأی دادن الزامی است.

نکاتی پیرامون نحوه برگزاری انتخابات:

همچنین صندوقهای سیار روز چهارشنبه در مدارس علمیه سطح شهر مقدس قم آرا را اخذ خواهند کرد.

صندوقهای اخذ رای جهت جلوگیری از ازدحام و سردرگمی رای دهندگان؛ بر اساس استان دسته بندی و صف بندی می شود و هر استان در یک قسمت خاص از سالن اجتماعات فیضیه جانمایی و ساماندهی می شود (محل هر صندوق و استان متعاقبا جهت استحضار اعلام خواهد شد).

استانها و حوزه های انتخابیه پر جمعیت میز کار بیشتری در نظر گرفته می شود که سرعت در رای گیری بالا رود.

رأی دهندگانی که محل صدور کد ملی آنها با حوزه انتخابیه آنها متفاوت است جهت اخذ رای به میزکارگزاران تغایر مراجعه کنند که وقت این بزرگواران گرفته نشود.

افرادی می توانند از فرم انتقال استفاده کنند که شرایط ذیل را داشته باشند:

۱. نبودن مشخصات رأی‌دهنده در لیست حوزه انتخابیه (مشروط به اینکه مدارک شناسایی حوزوی دالّ بر اهل حوزه انتخابیه بودن رأی‌دهنده باشد)

۲. تغییر در تقسیمات کشوری

۳. سنخیت (یکسانی حوزه انتخابیه مورد درخواست با محل صدور شناسنامه پدر رأی‌دهنده)

۴. مهاجرت از محل صدور شناسنامه به حوزه انتخابیه دیگر (از کودکی یا بیش از ۱۵ سال؛ به نحوی که همگان او را اهل حوزه انتخابیه مورد درخواست بدانند) `(ادامه تحصیل در شهر مقدس قم شامل این قاعده نیست)

همچنین جهت تصدیق درخواست تغییر حوزه انتخابیه، دو نفر از طلاب حوزه انتخابیه موردنظر موضوع را در فرمهای مخصوص تغایر استشهاد می‌نمایند.( افرادی که درخواست تغییر حوزه انتخابیه با شروط مذکور را دارند، در روز انتخابات جهت دریافت فرم و تکمیل به میز تغایر ارجاع می‌شوند).

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمود IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    طلاب شهرهای دیگر چه؟ رای گیری باید از طریق سامانه نجاح باشد و از همه طلاب کشور رای اخذ شود