شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1065460
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
شفیعی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسن شفیعی استاد حوزه و از شاگردان مبرز آیت الله بهاء الدینی(ره) پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، دقایقی قبل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن شفیعی، استاد حوزه و از شاگردان مبرز آیت الله بهاء الدینی(ره)، پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

این استاد پیشکسوت حوزه علمیه اصفهان در طول عمر ۶۸ ساله خود در امر تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) اهتمامی ویژه داشت و با همت و تلاش مضاعف در مسیر تأمین رفاه طلاب و روحانیت به جد می‌کوشید، به نحوی که برای تحقق این مهم اقدام به تأسیس مجموعه فرهنگی، علمی و حوزوی الهادی و در لوای آن مدارس علمیه متعددی کرد.

از جمله خدمات حوزوی آن عالم مرحوم می‌توان به تولیت مدرسه علمیه امام هادی(ع) هرند، مدرسه علمیه امام سجاد(ع)، مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) مصلی، مدرسه علمیه خدیجه کبری(س) و مدرسه الهدی(س) حوزه علمیه خواهران، مدرسه علمیه امام رضا(ع) حافظین قرآن و مجموعه فرهنگی الهادی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان جی اشاره کرد.

این استاد پیشکسوت علاوه بر اهتمام در زمینه تربیت شاگردان دینی در مدارس یاد شده، در انجام امور مختلف عام المنفعه چون راه اندازی خیریه‌های متعدد، صندوق قرض الحسنه، مراکز بهداشتی و درمانی تلاش وافر داشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن شفیعی متعاقبا به اطلاع عمومی خواهد رسید.

استاد حوزه علمیه اصفهان درگذشت + عکس

استاد حوزه علمیه اصفهان درگذشت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    8 0
    رحمت الله علیه و حشره الله مع اولیا‌ئه طلاب اصفهان پدری دلسوز و مهربان را از دست دادند که حقیقتا عالمی عامل بود...
  • سلیمانی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    2 0
    انا لله وانا الیه راجعون رحمه الله علیه الواسعه