یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: هشت سال جنگ تحمیلی همچون حماسه خونین کربلا یک ذخیره پرانرژی است، به وجود آمد و منشاء تحول، حرکت و پویایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی‌ کشور، در پنجمین همایش فصلی نهضت خاطره‌گویی (واکاوی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵) و دومین مراسم رونمایی از کتاب‌های خاطرات دوران دفاع مقدس فرماندهان فراجا با بیان اینکه دی ماه کانون حوادث و رخدادهای زیادی است، اظهار داشت: یکی از این رخدادها حماسه ۹ دی است که یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ در حماسه ۹ دی دستاوردهای بزرگی به مقیاس تمام عملیات‌های دفاع مقدس به دست آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: دومین رخداد شهادت حاج قاسم است که تشییع پیکر این شهید والامقام به واقع یوم‌الله است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز اگر جنگ را ما روایت نکنیم دیگران جنگ را روایت خواهند کرد؛ اگر حضرت زهرا (س) نبود حقیقت دین که ولایت امام علی (ع) بود جور دیگری بیان‌ می‌شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال ایجاد شبهه در خصوص جنگ و عملیات‌های آن است، گفت: دشمن با تحریف کلمات و روایت غلط به دنبال شبهه افکنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید کرد: امروز اگر جنگ به درستی روایت نشود دشمنان دفاع مقدس را نامقدس روایت و جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: کتاب‌های دفاع مقدس باید با بیان و محتوای مناسب از تحریف و روایت‌های ناصحیح جلوگیری کنند.

وی با اشاره به مراسم تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای در این مراسم فرمودند بسیاری از زوایای جنگ هنوز بیان نشده و نسل جوان اطلاعی از آن ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی اظهار داشت: جنگ همچون حماسه خونین کربلا یک ذخیره پرانرژی است به وجود آمد و منشاء تحویل، حرکت و پویایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن دل‌بسته حوادث ماه‌های اخیر بود، گفت: همه دیدیم با حضور ۴۰۰ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور خود در جای جای شهرها و روستاها باعث شد این فتنه خنثی و دشمن همچون گذشته شکست بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha