جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر مدرسه مدینه العلم با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه گفت: طلاب تحت پوشش مدارس باید حداقل به سفر راهیان نور بروند تا با مبانی انقلاب و ارزش های دفاع مقدس در نظام اسلامی آشنا شوند و همچنین تقویت گروه های علمی و حمایت از آنان مورد تأکید حوزه علمیه می باشد که باید به آن توجه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در دیدار مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم قم، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و امام خمینی (ره) ابراز داشت: باید در عرصه مدیریت در مواجه با مشکلات به گونه ای تلاش کرد که گره از مشکلات و کارها باز کرد و در رسیدن به اهداف متعالی حرکت نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: کار در عرصه تبلیغ مبانی دین دارای جایگاه ویژه ای است و طبعا با توجه به اقتضائات کار در این حوزه سخت تر و حساس تر است و در این راستا برای هرچه بهتر شدن خدمات در مدارس علمیه لازم است تعامل قوی تری با مدارس همسو داشته باشید.

آیت الله اعرافی گفت: برای این که حوزه های جامع تر و کاملتری داشته باشیم، نیاز به تعامل و تبادل تجارب با مدارس همسو است و با توجه به حساسیت های موجود اقتضا می کند سرمایه گذاری ویژه ای در این عرصه صورت بپذیرد.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: حوزه های علمیه در عرصه تعلیم و تربیت طلبه، باید در جنبه های علمی،اجتماعی و معرفتی نگاه های جامعی داشته باشند. طلبه باید در دوره سطح یک، یکی از طرح‌های ولایت، اندیشه اسلامی و شهید مطهری را بگذراند تا زیر بنای فکری و معرفتی وی نظم و انسجام خوبی داشته باشد.

وی تأکید کرد: طلاب تحت پوشش مدارس باید حداقل به سفر راهیان نور بروند تا با مبانی انقلاب و ارزش های دفاع مقدس در نظام اسلامی آشنا شوند و همچنین تقویت گروه های علمی و حمایت از آنان مورد تأکید حوزه علمیه می باشد که باید به آن توجه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha