سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جشنواره ابوذر

حوزه/ مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی پایان دی ۱۴۰۱ را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر اعلام کرد.

یاشار کافی مولا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره ابوذر در آذربایجان غربی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت مقابله با تهاجم فرهنگیِ استکبار جهانی علیه ایران اسلامی تأکید داشته و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب شکوهمند اسلامی را خطرناک خوانده و طی سالیان متمادی مدام برای مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن هشدارهای لازم را در بیانات گهربارشان، اعلام فرموده‌اند که بسیج رسانه در لبیک گفتن به خواسته‌های والای ایشان، جشنواره روشنگرانه و رسانه‌ای ابوذر را در سطح ملی راه انداخت.

وی افزود: جشنواره ابوذر در حال حاضر به عنوان یک رویداد ملی در همه استان‌ها در حال اجراست و شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای و تجلیل از خبرنگاران برای تبیین رسالت‌های انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم و تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر فنی استاندارد، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان‌سازی رسانه‌ای از جمله اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی افزود: جشنواره رسانه ای ابوذر در محورهای مختلف شامل شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، جهاد تبیین، پیوند رسانه، صنعت، کشاورزی، مقابله با آسیبهای فرهنگی اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام برگزار می‌شود.

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه، فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، پیشرفت و توسعه استان، اقدامات جهادی و مردمی، اتحاد و همدلی طوایف استان از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد.

کافی مولا با بیان این که آثاری در جشنواره ابوذر شرکت داده می‌شوند که از یکم فروردین ۱۴۰۰ تا ۳۰ دی ۱۴۰۱ در یکی از رسانه‌های استان منتشر شده باشند، گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به اسامی داوران این جشنواره گفت: اعضای کمیته داوران عبارتند از جواد زاهدی، نوید عزیزی، عبدالسلام معروفی، مصطفی باقری و امید سیاح خواهد بود و جوایز هر بخش برای نفرات اول تا سوم به ترتیب، ۳ میلیون، ۲ میلیون و ۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی اعلام کرد: هر شرکت کننده مجاز است در ۴ بخش جشنواره اثر ارائه کند و اهالی رسانه می توانند با آثار انتشار یافته در صفحات مجازی هم نیز در این جشنواره شرکت کنند. آثار باید از طریق سایت سازمان بسیج رسانه به آدرس http://www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha