پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خطيب الجمعة في طهران حجة الاسلام محمد جواد حاج علي أكبري

نمازجمعه این هفته تهران ۳۰ دی‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: نمازجمعه این هفته تهران ۳۰ دی‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری برگزار خواهد شد و طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلای امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه ها از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران خواهد بود.

وی افزود: در بخش معرفی کتاب این هفته نمازجمعه تهران، کتاب «راز یک فریب» نوشته یوسف غلامی معرفی می‌گردد.

کتاب «راز یک فریب» که دفتر نشر معارف آن را منتشر کرده است به تبیین راهکارهای اخلاقی برای پوشش و حجاب زن پرداخته است.

در این کتاب ضمن بررسی ارزش و جایگاه واقعی زن در دین اسلام، خصوصیات زنان و آفات فکری و عملی مربوط به آنان مانند خودآرایی، زودباوری، خوش‌بینی، دلربایی و وجود کشش غریزی، علل بی‌حجابی زنان و دختران خیابانی و افتادن آنان در دام افراد شیاد مورد بررسی قرار گرفته است.

نگارنده رفتارهای اجتماعی دختران و زنان را در گفتگویی که با برخی از زنان خیابانی و بی‌حجاب غربی انجام داده است، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بی‌حجابی و خودآرایی این قبیل از زنان را عامل اصلی مشکلات اجتماعی آنان و فروپاشی نظام خانواده در غرب عنوان کرده است.

کتاب «راز یک فریب» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه در ضلع شرقی مصلای امام خمینی(ره) در معرض انتخاب نمازگزاران می باشد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین برنامه میزهای خدمت ۳۰ دی ۱۴۰۱ را به شرح زیر اعلام کرد:

• حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران

• حضور مدیر کل محترم صنعت، معدن و تجارت استان تهران

• حضور رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

• کمیته امداد امام خمینی (ره)

• شهرداری تهران

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha