جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقه تاریخ معاصر

حوزه/ حکمت نیا از برگزاری مسابقه تولید آثار رسانه ای با موضوع «تاریخ معاصر» ویژه طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله که فرمودند حقایق تاریخ و جنایت‌های دشمنان را برای جوانان تبیین کنید و این تبیین جزء وظایف حتمی ماست، اعلام کرد: در راستای این امر، گروه تاریخ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با همکاری اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی با رویکرد جهاد تبیین و در راستای عمل به این وظیفه حتمی، مسابقه تولید آثار رسانه ای با موضوع «تاریخ معاصر» را برگزار می‌کند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه کتاب‌های تاریخ معاصر و تبدیل آن به پست و پیام کوتاه، کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست و غیره در این مسابقه شرکت کنند.

حکمت نیا با اشاره به شرایط محتوای آثار ارسالی، گفت: پست‌های کوتاه با انتقال مفاهیم انقلابی، ذکر منبع با ادبیات روان و ساده که کپی نباشد، از جمله شرایط محتوای آثار ارسالی است.

وی یادآور شد: شرکت کنندگان تا تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ می‌توانند آثار خود را به آیدی ایتا به نشانی @Tarhname۱۴۰۰ ارسال نمایند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها به منابع پیشنهادی معرفی شده توسط گروه تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند به کتاب‌های «انقلاب اسلامی و استعمار فرانو در منطقه» تألیف مجید صفا تاج، «حدیث پیمانه» به نگارش حمید پارسانیا، «چهل تدبیر» نوشته محمدعلی الفت پور و «از مجاهدین تا منافقین» به کوشش مرکز اسناد انقلاب مراجعه کنند.

حکمت نیا خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند از منابع دیگر هم برای شرکت در مسابقه با ذکر منبع استفاده نمایند.

وی در پایان اعلام کرد: در این مسابقه به بهترین آثار، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha