جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به اثرگذاری حوزه‌های علمیه در عرصه اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روحانیت در خدمات اجتماعی آماده خدمت به نظام و دولت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در نشست هم‌اندیشی نخبگان حوزوی با وزیر کشور که با موضوع چالش‌های امنیتی و اجتماعی پیشرو در سالن آیت‌الله شرعی حوزه علمیه خواهران برگزار شد با خیر مقدم به وزیر کشور گفت: امیدواریم که این سفر دستاوردهای خوبی داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به صد سالگی حوزه‌های علمیه ابراز داشت: یک قرن از این حوزه گذشت ولی تأثیرگذاری این حوزه‌ها هر روز بیشتر می‌شود.

وی کارنامه حوزه‌های علمیه در عرصه سیاسی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: قبل از انقلاب ورود روحانیت به عرصه‌های اجتماعی کم یا ناچیز بود، اما بعد از انقلاب اسلامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب امروز شاهد اثرگذاری و کنش گری در مسائل اجتماعی به وفور هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل نقش خواهران طلبه در خدمات اجتماعی در بحران‌های گذشته را در حدود حوزه‌های علمیه برادران عنوان کرد و ابراز داشت: امروز در مسأله حجاب و عفاف و نهاد خانواده دچار مقداری اعوجاج هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: حوزه‌های علمیه می‌توانند کمک کار خوبی برای دولت و قوه اجرایی کشور باشند؛ حوزه‌های علمیه می‌توانند بالندگی انقلاب اسلامی را کماکان رقم بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha