یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی

حوزه/ حجت‌الاسلام جلیلی اغتشاشات را حاصل تأثیر بسزای رسانه‌های معاند ارزیابی کرد و گفت: روحانیت می‌تواند مطالبات مردمی را پیگیری کند و علم این مطالبه‌گری را به دست گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام جلیلی مدیر بخش رسانه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در نشست هم‌اندیشی نخبگان حوزوی با وزیر کشور که با موضوع چالش‌های امنیتی و اجتماعی پیشرو در سالن آیت‌الله شرعی حوزه علمیه خواهران برگزار شد با یاد کردن از شهدای امنیت حوزه‌های علمیه گفت: حوزه علمیه در حوادث اخیر هم وارد کارزار شد و روز به روز کارهای مختلفی به وسیله نهادهای حوزوی سراسر کشور انجام شد.

مدیر بخش رسانه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه دلایل پنج گانه را در اغتشاشات اخیر تشریح کرد و گفت: فقر ۲۱ درصد، آسیب‌های خانوادگی ۱۲ درصد، سواد سیاسی پایین ۶ درصد، هیجانات لحظه‌ای ۱۵ درصد و تحریک رسانه‌ها ۴۶ درصد بود.

وی افزود: کاش به تذکرات رهبر انقلاب پیش‌تر توجه داشتیم و امروز شاهد این تأثیر از رسانه‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی نبودیم.

حجت‌الاسلام جلیلی از وزیر کشور درخواست کرد که پیگیری مطالبات مردمی از طریق روحانیت فعال شود تا روحانیون مطالبه‌گر باشند و انسان‌های انقلابی و جهادی، حوزه‌های علمیه و طلاب انقلابی بتوانند پیگیر مطالبات مردمی در سراسر کشور باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha