سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: اقدام پارلمان اروپا نشان می‌دهد که قدرت جمهوری اسلامی ایران، دشمن را وحشت زده و عصبانی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با محکومیت اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام را جاهلانه برشمرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، یاور مظلومان و ستمدیدگان جهان است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در بین تمام مظلومان جهان محبوبیت خاص و ویژه‌ای دارد، افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان می‌دهد که قدرت جمهوری اسلامی ایران دشمن را وحشت زده و عصبانی کرده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان نظام باید بدانند با چنین اقدامات و حرکاتی نمی‌توانند جمهوری اسلامی را منفعل کنند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز چهره‌ای قدرتمند و قوی در جهان دارد و دشمنان باید بدانند روز به روز بر اقتدار و پیشرفت این نظام افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه کسی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نداشته و ندارد، گفت: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز حماسه مردم آمل در سال ۱۳۶۰، گفت: در سال ۶۰ منافقان اقداماتی را برای گرفتن شهر آمل انجام دادند، اما با بصیرت مردم این اقدامات راه به جایی نبرد و توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

امام جمعه بروجرد بر رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و افزود: بانوان جامعه اسلامی به فرهنگ عفاف و حجاب اعتقاد دارند و هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان حرمت بانوان را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر رعایت استفاده صحیح از حامل‌های انرژی به ویژه گاز، یادآور شد: انتظار می‌رود، مردم ایران اسلامی با رعایت الگوی صحیح مصرف، روزهای سرد سال را بدون مشکل پشت سر بگذارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha