دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کریم لایقی اصل

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان شهرهای لنده، دنا، دیشموک، مارگون و بخش زیلایی خبر داد.

کریم لایقی اصل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم قربانی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: در این راستا ۴۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در چهار شهر لنده، مارگون، دنا و زیلایی استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه توزیع این بسته‌ها را بر عهده دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این طرح به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرایی شده است.

لایقی، با بیان اینکه در قالب این طرح تاکنون ۱۴ مرحله گوشت گرم در بیان نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: طی هر مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی که وزن هر بسته یک و نیم کیلوگرم بوده در بین اقشار نیازمند این استان توزیع شده است.

وی ارزش هر یک از بسته‌های گوشت گوسفندی در ماه جمادی الثانی را سه میلیون و سیصد هزار ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع سه میلیارد و نهصد و شصت میلیون ریال ارزش ریالی این مرحله از طرح قربانی بود.

مدیر ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در پایان با دعوت از عموم مردم و خیرین این استان برای مشارکت در این طرح، اضافه کرد: شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب‌سایت این مؤسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha