دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خطابه

مسئول واحد قرآن و تهذیب معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری اولین دوره مسابقات خطابه، مداحی و دعا خوانی بین طلاب و فضلاء حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، در مورد اهداف برگزاری اولین دوره مسابقات خطابه و مداحی گفت: این مسابقات با هدف شناسایی سخنرانان و مادحین جوان از بین طلاب حوزه علمیه برگزار می شود که پس از شناسایی میت وان برای ارتقاء و دانش افزایی افراد اقدام کرد.

وی در مورد رشته های مسابقات خطابه ابراز کرد: مسابقات خطابه در چند رشته تبلیغ در فضای مجازی ، خطابه دانش آموزی ، خطابه سنتی، جهاد تبیین و تفسیر برگزار می‌شود.

مسئول واحد قرآن و تهذیب معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ضمن تقدیر از زحمات معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به دلیل حمایت از برگزاری مسابقات امسال، در مورد تاریخ برگزاری مسابقات خطابه بیان کرد: این مسابقات۱۳بهمن ماه با حضور سخنرانان و خطبای شهیر اصفهان در مجتمع آموزش های کاربردی انجام می پذیرد.

دبیر برگزاری مسابقات خطابه و مداحی حوزه علمیه اصفهان افزود:مسابقات مداحی نیز در روز۲۰بهمن۱۴۰۱ با حضور داوطلبین در این عرصه و با حضور داوران و مادحین شهیر کشوری برگزار می شود.

وی در پایان متذکر شد:طلاب استان اصفهان برای ثبت نام می‌توانند به سایت رسمی حوزه علمیه اصفهان به آدرسwww.esfhozeh.irمراجعه کرده و یا با شماره۰۹۹۰۶۴۰۹۹۳۱تماس حاصل کنند.

اولین دوره مسابقات خطابه و مداحی حوزویان اصفهانی  برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha