پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پارلمان اروپا

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام در بیانیه‌ای، قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام در بیانیه‌ای، اقدام خصمانه و قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا را که خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی است را محکوم کرد.

متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ... َ. "

اقدام پارلمان درمانده اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست "سازمان‌های تروریستی" نمود سرسپردگی و تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه رژیم تروریستی آمریکا و دولت جعلی صهیونیسم علیه انقلاب اسلامی پس از استیصال و ناکامی در پروژه ایجاد ناآرامی و حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است.

این اقدام اتحادیه مستاصل اروپا که مغایر با ضوابط و قواعد حقوق بین الملل و فاقد وجاهت قوانین بین‌المللی می‌باشد، امنیت و آرامش منطقه‌ای را تحت تاثیر قرار داده و صلح جهانی را تهدید می‌نماید.

بی‌تردید عواقب وخیم چنین اقدامات خصمانه و بی‌خردانه‌ای گریبان گیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا خواهد شد که با اهداف استکباری و استعماری خویش گروه‌های تروریستی را پرورش می‌دهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بازوان توانمند و مقتدر دفاعی، نه تنها برای ملت شریف ایران بلکه ناجی ملت‌های مسلمان و ستمدیده جهان است که به اذعان دوست و دشمن و به گواهی ملت‌های ستمدیده و به شهادت آزادگان جهان، بزرگترین هسته تروریستی در جهان یعنی داعش را نابود و مضمحل نمود و در راستای رسالت خطیر دفاع از اسلام و مسلمین ایران و جهان و برقراری صلح جهانی، شهدای والا مقامی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی را تقدیم نموده که هر آزاده‌ای و حتی تاریخ بر حقانیتش شهادت خواهد داد.

ما در حمایت از تشکیلات مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در محکومیت این اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا اعلام می‌نماییم که "ما هم سپاهی هستیم".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha