یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام جوادی

مسئول اداره‌ امتحانات شفاهی و غیرحضوری معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان از آغاز امتحانات طلاب غیرحضوری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجوادی، مسئول اداره‌ امتحانات شفاهی و غیرحضوری معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از آغاز امتحامات غیرحضوری سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: استان خوزستان دارای ۴۲۰ طلبه غیرحضوری است که به دلیل اشتغال در ارگان های حوزوی، تدریس و یا اشتغال به خدمت مقدس سربازی امکان شرکت در کلاس های درسی به صورت حضوری را ندارند از این رو مدیریت حوزه استان برای جلوگیری از ایجاد وقفه ی تحصیلی امکان شرکت در امتحانات غیر حضوری را برای این افراد فراهم کرده است.

وی افزود: شرط شرکت در امتحانات غیرحضوری، استماع فایل های صوتی اساتید در طول سال تحصیلی است که در کانال طلاب غیرحضوری استان خوزستان بارگذاری می شود.

حجت الاسلام جوادی خاطر نشان کرد: امتحانات غیرحضوری طلاب از دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ششم بهمن ادامه خواهد داشت. همچنین امتحانات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در ساعتهای ۸، ۱٠، ۱۳:۳٠ و ۱۵:۳۰ برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: جهت سهولت در رفت و آمد طلاب غیر حضوری، اداره امتحانات شفاهی و غیرحضوری معاونت آموزش حوزه خوزستان امکان برگزاری امتحانات را در هفت شهر اهواز، آبادان، شادگان، دزفول، بهبهان و ایذه، فراهم کرده است و طلاب غیرحضوری سراسر استان می توانند به این شهرستان ها مراجعه کنند.

به گفته مسئول اداره امتحانات شفاهی و غیرحضوری معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در برگزاری امتحانات از ناظرین استانی استفاده شده تا بتوانند پاسخگوی مشکلات و سئوالات طلاب باشند.

کانال طلاب غیر حضوری استان خوزستان به آدرس @tolabgheyrehhozori در دسترس طلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha