شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ارمنی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس پیام مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور را به رئیس انجمن ارامنه شیراز ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در دیدار با هرموند آراتونیان رئیس انجمن ارامنه شیراز که در دفتر این انجمن برگزار شد، پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را به او ابلاغ کرد.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه تاکید اهل بیت(ع) بر زندگی مسالمت آمیز میان ادیان است، اظهار کرد: در طول تاریخ همگرایی خاصی میان مسلمانان با مسیحیان وجود داشته است و اسلام مؤید ادیان است.

هرموند آراتونیان هم در این جلسه عنوان کرد: هرچقدر از انقلاب اسلامی می گذرد دوستی، برادری و همکاری میان ما و مردم ایران بیشتر می شود، اگر هم یکسری مسائل مانع برخی موارد می شود بعد مشخص می شود که پای افرادی در میان است که می خواهند از این موضوع سوء استفاده کنند.

رئیس انجمن ارامنه شیراز خاطرنشان کرد: ما در ایران مشکلی نداریم و هرجا هم می پرسند چرا اسم شما هرموند است می گویم ارامنه هستم اتفاقاً کار ما را بدون هیچ مشکلی انجام می دهند.

وی تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا با اقلیت ها اینگونه مطلوب رفتار نمی کنند که در ایران رفتار می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha