سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضا احمدی فر

حوزه/ حجت‌الاسلام احمدی فر گفت: مساجد برای جذب هر چه بیشتر مردم در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فر، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی امروز در نشست کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی، اظهار داشت: باید در ایام دهه فجر از ظرفیت مساجد به نحو احسن استفاده کنیم.

وی افزود: نباید در این ایام هیچ مسجدی بدون برنامه باشد و باید مساجد با برگزاری برنامه‌های متنوع زمینه حضور هر چه بیشتر مردم را در جشن‌های انقلاب فراهم کنند.

حجت‌الاسلام احمدی فر اضافه کرد: حضور پرشور مردم در جشن‌های انقلاب بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب و نشان‌دهنده شکست توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را برای بی‌اعتمادی مردم و در نتیجه تضعیف نظام اسلامی به‌کاربرده‌اند اما هر بار با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم به اهداف خود نرسیده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی فر با اشاره به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر تلاش کردند تا بین مردم و نظام اسلامی فاصله انداخته تا به این طریق حمایت مردم از نظام اسلامی را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در این اغتشاشات با آتش زدن و تخریب مساجد تلاش کردند تا با از بین بردن این پایگاه‌های مردمی مردم را از مساجد و درنتیجه آرمان‌های انقلاب دور کنند.

حجت‌الاسلام احمدی فر افزود: اکنون ما باید با برگزاری هر چه‌بهتر جشن‌های انقلاب در مساجد و حضور پرشور مردم در این جشن‌ها پاسخی محکم به دشمنان اسلام و قرآن بدهیم.

وی اضافه کرد: در این راستا نباید هیچ مسجدی بدون برنامه باشد. باید متولیان تمام مساجد دست‌به‌کار شده و برای جذب هر چه بیشتر مردم برنامه‌های متنوعی تدارک ببینند.

حجت‌الاسلام احمدی فر با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف و هم‌زمانی ایام البیض ماه مبارک رجب با دهه فجر، گفت: هم‌زمانی ایام البیض ماه مبارک رجب با دهه فجر یکی از ویژگی متفاوت و ارزنده فجر چهل و چهارم است.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی اظهار داشت: باید از این فرصت معنوی کم‌نظیر و میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) استفاده کرده و بارونق بخشی برنامه‌های مساجد دستاوردهای انقلاب را که امروز بیش از هرزمانی در مخاطره دشمنان قرار گرفته تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha