سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
1

حوزه/ نشست دوم از سلسله همایش های جهاد تبیین با موضوع "بررسی چهار دهه تقابل اسلام و غرب" روز چهارشنبه پنجم بهمن در مدرسه علمیه مروی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نشست دوم از سلسله همایش های جهاد تبیین با موضوع "بررسی چهار دهه تقابل اسلام و غرب" به همت مدرسه علمیه مروی با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان تهران، روز چهارشنبه پنجم بهمن ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می گردد.

در نشست نخست از نقش آفرینی حوزه های علمیه در جهاد تبیین و بایسته‌های کنشگری طلبگی، سخن به میان آمد و حال در گام دوم به بررسی و تبیین چهار دهه تقابل اسلام و غرب با محور های زیر خواهیم پرداخت:

  1. "واقعیت های پنهان تقابل نظام اسلامی و جهان غرب"
  2. "پشت پرده اغتشاشات اخیر"
  3. "بالندگی اسلام در بستر فتنه گری غرب"
  4. "مقایسه جایگاه ایران اسلامی در ۱۳۵۷ و ۱۴۰۱"
  5. "بررسی مؤلفه های افول تمدن غرب"
  6. "چالش های نظام تک قطبی و جایگاه ایالات متحده آمریکا در نظم نوین جهانی"

اساتیدی که در این نشست محور های فوق را تبیین می کنند شامل: حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب (مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه)، محمد جواد لاریجانی (رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و معاون بین الملل سابق قوه قضائیه) و فؤاد ایزدی (عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران) می باشند.

این نشست مخصوص طلاب برادر بوده و علاقمندان به شرکت در همایش لازم است مشخصات خود شامل نام، کد ملی و کد طلبگی خود را به شماره ۰۹۹۱۶۴۳۳۷۹۱ پیامک نمایند.

گفتنی است برای استفاده عموم مخاطبین از مباحث مطرح شده در سلسله نشست های روایت جهاد، در پیام رسان ایتا کانالی به نام "روایت جهاد" با آیدی revayatt_jahad ایجاد شده و قابل استفاده عزیزان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha