دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1066454
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
حمایت مسئولان استانی کرمانشاه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان وقتی قدرت همه جانبه سربازان پا به رکاب ولایت سپاه پاسداران را در حفظ و حراست دستاوردهای نظام اسلامی می‌بینند، دست به چنین حرکت مذبوحانه‌ای می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، جمعی از مسئولان کرمانشاه به نمایندگی از طلاب، روحانیون و نهادهای مختلف، امروز صبح با حضور در فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، حرکت مذبوحانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم کردند.

حجت الاسلام جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، در این جلسه ضمن گرامیداشت ماه مبارک رجب، از حضور مسئولان استانی تقدیر کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران بازوی ولایت و یادگار حضرت امام(ره) می‌باشد، این نیروی مردمی و خدوم در تمامی صحنه‌های مختلف و خدمت رسانی‌ها در ایران اسلامی نقش بسزایی داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: پاسداران سبز پوش در کنار سایر نیروهای مسلح، گوش بفرمان ولی امر مسلمین جهان بوده و خواهد بود.

وی علت دشمنی جهان استکبار و دولت‌های اروپایی نسبت به سپاه پاسداران را توانمندی این نهاد انقلابی و مردمی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی قدرت همه جانبه سربازان پا به رکاب ولایت سپاه پاسداران را در حفظ و حراست دستاوردهای نظام اسلامی می‌بینند، دست به چنین حرکت مذبوحانه‌ای می‌زنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha