چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام‌جمعه شبانکاره

حوزه/ کلنگ احداث سالن ورزشی شهیده حدیث حیات داوودی با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در سومین سالگرد شهادت شهیده حدیث حیات داوودی از نخبگان کشور در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی، کلنگ احداث سالن ورزشی به نام و یاد این شهیده امروز با حضور سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در بخش شبانکاره به زمین زده شد.

حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در این آیین ضمن یاد و خاطره شهیدان والا مقام میهن عزیزمان به ویژه شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی و شهیده حدیث حیات داوودی، در خصوص تحرکات اخیر دشمنان و معرفی سپاه پاسداران به عنوان تروریست، ضمن محکومیت این حرکت، اظهار داشت: سپاه پاسداران در قلب مردم جا دارد و از مردم جدا نیست.

امام جمعه شبانکاره گفت: سپاه همیشه و همه جا در سختی ها و کمبودها در کنار مردم بوده و در قضایای سیل، زلزله، کرونا، محرومیت زدایی، بسته های حمایتی، مدافعین حرم و ... در خط مقدم بوده است.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این آیین ضمن توصیف اقتدار سپاه پاسداران در میادین مختلف از جمله کمک رسانی در حوادث مختلف همچون زلزله و سیل، کمک به محرومین را نشانه مردم داری و مردم یاری دانست و آن از اهداف سپاه عنوان کرد.

در این آیین کلنگ احداث سالن ورزشی شهیده حدیث حیات داوودی با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع به زمین زده شد. این بنا قرار است طی یک سال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha