پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه هیئت اندیشه ورز خواهران نخبه حوزوی کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه گفت: معاونت تبلیغ حوزه استان، خواهران حوزوی دارای مدرک سطح ۲ و دارای سوابق و مهارت‌های دانش آموزی به مدارس دخترانه اعزام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب باقری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه امروز در جلسه هیئت اندیشه ورز خواهران نخبه حوزوی که در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عرصه‌های بسیار مهم و راهبردی اجرای رسالت تبلیغی، حضور مبلغات در سطح مدارس استان است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: هیئت اندیشه ورز به دنبال کیفی سازی دانشی و مهارتی مبلغات و معلمان امین در مدارس آموزش و پرورش است، از این رو معاونت تبلیغ حوزه استان، خواهران حوزوی دارای مدرک سطح ۲ و دارای سوابق و مهارت‌های دانش آموزی به مدارس دخترانه اعزام کرده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه، خاطرنشان کرد: خروجی عملکرد مبلغات و معلمان امین در حال رصد است و در صورتی که نیاز به تذکری در جهت فعالیت بهتر وجود داشته باشد، این کار انجام می‌شود.

در ادامه جلسه، نخبگان حوزوی با بیان نظرات و ارائه راهکارهای سازنده در زمینه وظیفه مهم و اثرگذار مبلغات و مبلغین مدارس امین در بین دانش آموزان و فضای مدرسه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرزانه حیدری IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    موفقیت معلمین و مبلغین امین مدارس در گروه سرکشی و راهنمایی های بموقع مسئولین ذی ربط می باشد